Gå til innhold

Noen erfaringer med bokklubber? Plis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ˆ  Bra eller dårlige? Vits eller ikke.. Har litt lyst til å melde inn jenta vår i bokklubb. Hun er bare 2mnd, men ser at klubbene har bøker til foreldrene og fine leker til de små på denne alderen.

Erfaringer?

Takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er veldig fornøyd m goboken, artige leker og bøker. LItt for mamma og pappa i tillegg :)

samtidig står det hva som er i neste pakke, så dere kan evt avbestille dersom neste mnds pakke ikke faller i smak!

Skrevet

Vi er også veldig fornøyde med Go´boken... :)

Og nettsiden deres er veldig brukervennlig med tanke på avbestilling og alt mulig slikt! :)

Skrevet

Vi er fornøyde med De Norske Bokklubbene, Bokklubben barn. Har vært med der siden eldstemann ble født, for 4,5 år siden. enkelt å avbestille bøkene, bare man husker det, og vi har valgt å få en liten brosjyre før hver bok. De har aldersfordelte bøker, og man må gjerne bestille en bok for en annen aldersgruppe enn det barnet er i, dersom man ønsker det. Det første året fikk vi et lite bibliotek med en bok pr mnd ( pekebøker) samt en mykbok eller en bok beregnet på foreldrene.

Det har vært et par av bøkene jeg syns hun har vokst fra, og forandret årstallet hennes i et år, men har endret det tilbake nå. Lillesøstra kommer nok til å ha stor glede av alt som har overlevd ( alt bortsett fra en ting) og de bøkene hunden vår ikke har gnagd på =)

Jeg har ingen erfaring med Go'Boken.

Skrevet

veldig fornøyd med go´boken her også:D

Skrevet

Signerer de som er fornøyd med goboken:)

Skrevet

Veldig fornøyd med Goboken, de har helt alderstilpassede bøker. Var med der 1 år med eldstejenta, og angrer at jeg byttet til Bokklubbens Barn da. Nå er hun 3 og da er det en del bøker som er aktuelle, men de har særdeles lite bøker for små babyer. Etter min mening er Bokklubbens Barn best egnet for barn fra 3-4 år og oppover.

Skrevet

ikke bruk cappelen/damm iallfall!

Gjest JuniGull10 og mange drømmer
Skrevet

Vår er medlem i Ole Brumms babyklubb og Go`boken. Jeg er veldig fornøyd med Ole Brumm, men jeg tror den bokklubben skal avvikle nå.. Jeg er ikke fornøyd med Go`boken (de første 2-3 pakkene var flotte...). Vi leser for sønnen vår hver eneste kveld, noe som han elsker, men bøkene fra Go`boken faller ikke i smak i det hele tatt.. Personlig så syns jeg de er dårlige selv. Jeg har bestemt meg for å melde han ut av den og heller dra å kjøpe en bok til han sånn innimellom. Da får jeg shoppet litt (!) og jeg finner bøker som han sannsynligvis vil like bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...