Carina har to små gull Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Hun kom igår klokken 1720. Hun var 3750 gram og var 49 cm lang. En fødsel kun med bruk av pusteteknikk og lystgass. Fødselshistorien kommer senere. Er på barsel hotellet å koser oss og puppingen er igang. Men endelig har jeg blitt mamma
Amy*75 Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Gratulerer!! Godt jobbet, kos deg med bebis og barseltid
MiraculixGRAVID Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Grattis med jenta :-) Nå fprsvinner det mange kjente nick her!
Kinamitt Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Gratulerer så mye! Jeg ligger her og vrir meg som en orm fortsatt så jeg var ikke like heldig som deg i går, håper det trapper opp så jeg blir ferdig også for nå beg. jeg å bli dritt lei.
Peispå! Skrevet 30. april 2011 #6 Skrevet 30. april 2011 Wow!!! Gratulerer så kjempemye! Er det ikke herlig? :-)) Har vært inne å lusket her i dag, i påvente av å se at du hadde født. Virker som kynnerene og strippinga gjorde susen! Nyt hver dag:-)
www.sovehjerte.no Skrevet 30. april 2011 #7 Skrevet 30. april 2011 Gratulerer så masse Gleder meg til det blir min tur !!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. april 2011 #9 Skrevet 30. april 2011 ÅÅÅÅ så godt du er ferdig vennen:) Gratulerer sååå masse med jenta di. Kos dere masse. Stoooor klem fra meg og lille Alexander + lille Nicolai i magen:)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 30. april 2011 #10 Skrevet 30. april 2011 Gratulerer så masse!!!!! Kos deg med jenta di:) godt å være ferdig!
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 30. april 2011 #11 Skrevet 30. april 2011 <3<3 godt at ho endeli e kommet ut <3<3 gleda mæ te d bi min tur forhåpentligvis veeldi snart:) send mæ alt fødestøvet ditt:) men må nu gratulere her og,du har vært superflink:) store klemma ifra mæ å lillemor:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 30. april 2011 #12 Skrevet 30. april 2011 Gratulerer sååååååå mye kjære Carina!!!!! Endelig har du blitt mamma, nyt tiden fremover og kos dere masse!!! Stoooooor klem fra
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 30. april 2011 #13 Skrevet 30. april 2011 Nå sitter jeg her og sipper litt da....hehe:) Gratulerer så masse til dere begge to med den fantastiske nydelige nye verdensborgeren:) Så sender vi noen tanker til de du veit.....der opp:) Ble veldig glad nå, gleder meg til og lese historien:) Masse lykke til med dagene dere har fremfor dere, det er fantastisk når man får tid til og lande:) Hils også til den stolte far..... Varm klem Irene og Ole Kristian
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 1. mai 2011 #14 Skrevet 1. mai 2011 Da rakk du akkurat å få aprilbarn Hjertelig tillykke med mammarollen, Carina81 Endelig er du i mål du å! Tenker det er ei nydelig prinsesse du har fått nå...tusen takk for følge siden august, du har hjulpet meg masse med gode, trøstende og oppmuntrende ord Nyt tiden fremover - det går utrolig fort. Vår lille Sofia er allerede 2 uker i mårra!!! Nyt en deilig barseltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå