Gå til innhold

baby mellom 1 og 2 mnd, se hit =)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min jente spiser 120 ml med Nan1 6-8 ganger daglig. Hun drikker kokt vann i tillegg etter eller mellom måltidene. Vi prøver også å la det gå 3-4 timer mellom måltidene, men av og til er hun skrubbsulten etter 2,5 timer så da får hun mat.

Fremdeles så får ikke jeg 120 ml vann og 4 skjeer med pulvernan til å bli 135 ml... Er jeg virkelig helt på bærtur?

Jeg gir henne kokt vann fordi det har vært varmt ute og hun har vært tørst. Snakket med helsesøster om det og hun sa det var lurt. Jeg koker vann og kjøler det ned til 37 grader. Hun sluker det! :)

Hun får ikke vann mellom hvert måltid, men innimellom... Passer på å ikke gi det før måltid sånn at matlysten skal bli redusert.

Jeg får fremdeles ikke målene til å bli så mye, men det får heller være. Jeg følger riktige mål på pakken når jeg lager mme og det må være det viktigste at hun får rette mål og at hun blir mett :)

Bruker også dr.brown flasker (koker dem selv om det står at du ikke skal det) og den lekker ikke etter at jeg "monterte" alle delene før jeg rister flasken.

Annonse

hva mener du med monterte alle delene før du rister? Jeg rister også når flaskene er slik som når jeg mater baby. men ringte til der jeg kjøpte dem og de sa at produsentene hadde fått klager på at dem lekker og at det skjer noe kjemisk med ventilen og at flaskene lekker vis vannet er over 38 grader..

Jeg mente sånn som du gjør, at du rister flasken når den er slik som når du mater babyen. Mine flasker lekker ikke, men kan godt hende det er typisk for den type flasker.. Jeg er mer skeptisk til at de ikke skal kokes så er spent på hvor lenge mine holder før de blir ødelagt av koking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...