Gå til innhold

Argh! Masrier allerede..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 31 + 3 og allerede har de satt i gang.. Hadde de fra uke 35 sist gang.. Forferdelig irriterende, blir jo helt låst til sofaen/senga når de setter i gang... Og sånn skal jeg gå i 9-10 uker til!! (regner med å gå over for fødte 11 dager over sist..) Måtte bare få ut litt frustrasjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joiner deg på denne frustrasjonsutblåsningen! Er 31 uker i dag og har allerede vært innlagt med rier (i uke 25)og nå har det begynt igjen..slitsomt!men denne gangen skulle jeg visst bare gå sånn..ohoi! 9 uker er lenge da gitt..men her er det heldigvis sol og det hjelper om ikke annet litt..:)

vi får bare holde ut en stund til!

Skrevet

Hei,

Må bare spørre.. Jeg er førstegangsfødene, og har ikke peiling på hvordan rier kjennes ut.. I stad skulle jeg reise meg, og jeg holde på å knekke sammen av smerter der nede. Kjentes ut som hele underlivet skulle revne fra hverandre. Også kjente jeg smerter i korsryggen samtidig, så måtte bare legge meg ned og "puste" meg litt igjennom det. Gikk helt over etter ca 1 1/2 minutt. Har ikke kommet tilbake igjen, var for ca 45 minutter siden. Jeg er i uke 30 nå. Kan det være festesmerter? Modningsrier? Eller bare at huden strekker seg noe veeeeeldig...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...