fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 jada... nå har jeg nesten ikke lagt på meg noe frem til nå uke 30, men siste uka har det vert varmt, og med varmen komm det jammen 4-5 kilo flygende på kroppen i full fart herreguuuud så kjedelig. er det overhode mulig å legge på seg så fort???? dagens syyyte innlegg
2små,rosa&blå Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Ja, det er helt utrolig hvor fort det plutselig kan gå! Ganske smal og høy fra før, under sist svangerskap la jeg på meg 15 kilo, Det passa meg helt flott. var i god form hele tia og føde ei frisk og fin snuppe på 3000. Men nå har jeg allerede lagt på med 20 og har fortsatt noen måneder igjen! Hjelp! Har allerede slutta med sukker og usunne ting. Redd for å gå igjennom sommeren som en elefant. Det blir ikke mye behagelig iallefall.. sjokolade og brus, goodbye. Gullerøtter og knekkebrød, here i come.... Men det er så rart, sist gang jeg var gravid spiste jeg alt og MYE av det! Hvorfor kan jeg ikke gjøre det nå også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå