Hjerteskatten<3 Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Var på ul på tirsdag, der jeg fikk se en fostersekk og plommesekk inni, å er jo kvalm og har ømme pupper osv. Opplevde MA i mars, å nå sjekker jeg etter symptomer heeele tida, er så redd for å miste de, for da tror jeg at jeg får en ny ma.. Nå i dag har jeg liksom ikke like vondt i puppene som jeg har hatt, å heller ikke sååååååå kvalm, å jeg blir bare redd kjenner jeg.. Har ny ul på mandag, men det kjennes ALT for lenge til Noen fler som er som meg? Er forresten i uke 6 nå tror jeg.
selma07 og engel Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Dette kommer til å gå bra! Husk at symptomene kan variere igjennom dagen! Jeg var mest kvalm på morgenen og klokka tolv. Lykke til på mandag:)
Hjerteskatten<3 Skrevet 30. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2011 Takk Har vært litt småkvalm i dag, men har liksom ikke sååå ømme pupper da.. hehe.. Kan det variere det å? De er jo litt ømme, men ikke så ømme som de har vært... Off jeg er kanskje paranoid men :S Leiter liksom etter alt da, når man akkurat har vært gjennom det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå