Mor til 2 <3 Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Hei.. Har hatt mensen smerter ca en uke frem og tilbake.. Våknet i morges med litt (unnskyld detaljer) brun/rød blod i truseinnlegget.. Gikk å la meg igjen, men måtte opp etter halv time pga tisse, da jeg tørket meg var det litt slim med blod.. Sikkert slimproppen da.. Men nå etter to timer så kom det mye i papiret når jeg tørket meg, og lå liten flekk igjen i do.. men er ikke blod rødt, men sånn slutten av mensen blod.. Noen flere som har/hatt dette og hvor langt er dere på vei??? Jeg har 12 dager til Termin..
Litle Peanut Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Skrev nettopp et innlegg om nesten det samme. Har også hatt mage/mens smerter den siste uken, og i dag så jeg brun utflod (slim som du også kaller det) på papiret, jeg er i uke 29. Ringte føden de sa det ikke var farlig...Håper virkelig det, det er lenge til termin enda. Du har ikke lenge igjen, kanskje det er et tegn på at fødselen snart er i gang??
www.sovehjerte.no Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Det er nok bare en tegningsblødning. Jeg hadde det i uke 37 sammen med ganske kraftige menssmerter. Det er helt normalt å få det i slutten visstnok. Kommer av sprengte blodkar. Jeg ringte føden og fikk komme inn til en sjekk, så gjør det om du er urolig
Mor til 2 <3 Skrevet 30. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2011 Ringte føden, men det var før det ble mye blod da.. Men forsto jeg det riktig at det kan skje alt fra i dag til om to uker???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå