Gå til innhold

Forlater dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk konstater MA på onsdag så må forlate dere og gå tilbake til bli gravid ..

Kom til uke 11 men hadde vert dødt siden uke 6-7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, kjære Metti! Huff, jeg har lett etter deg både her og på terminklubb men du har kanskje ikke vært så aktiv, ikke jeg heller. Det var bare så forferdelig trist å høre! Hvordan har du det nå??

Skrevet

Huff stakkars deg:( Vet hvordan du har det. Var selv kommet til uke 11, og skatten i magen hadde vært død i to til tre uker. Tiden leger deg mye! Tre uker siden min ma, og jeg har det mye bedre nå! Tenker på deg! Klem

Skrevet

hei Gullis

Deg har jeg letet etter !! Er du i 1 trimester ??

Du forsvant plutselig fra bli gravid etter et legebesøk så var litt bekymret.

Det er veldig trist å miste men håper eg blir fort gravid igjen etterpå !!

Skrevet

Takk for det !!

Skrevet

Uffda kjære deg :( Har lett etter deg jeg også..

Håper du blir fort gravid igjen! Tenker på deg

Skrevet

Tenker på deg.

Fikk påvist MA i går..... Hadde kommet til 12+2...

Lykke til :)

Skrevet

Koselig å høre fra deg Metti, jeg måtte bare ta en pause fra Bli gravid. Bare bestmte meg plutselig fordi jeg følte at jeg ble så opphengt i det og at alt oppe i hodet mitt dreide seg om å bli gravid. Var likevel inne å leste litt men måtte ha litt avstand. Ble gravid så nå er jeg 7+2. Håper veldig at det skal gå bra denne gangen!

Krysser fingrene for at det skal gå greit for deg alt dette og at du blir fort gravid igjen! Som du sier selv så vet du at du kan bli gravid så at det ordner seg til slutt er helt sikkert!

Synes det er utrolig mange her inne som opplever å miste. Det er veldig trist, men heldigvis så har man uante krefter og fnner en måte å takle det på. Tenker iblant på den jeg mistet i desember, hvor langt jeg hadde vært og hvor stor magen hadde vært. Men samtidig vet jeg jo at det var noe galt siden det skjedde så det var ikke meningen. Og jeg tenker også på at mange har opplevd enda værre ting. Tenker jo at det må være ekstra tøft når en nesten er på grensen til 2. trimester så man kan puste ut...

Sender deg masse klemmer på lørdagskvelden :)

Skrevet

Gratulere gullis !! Det var kjekt å høre ; ) masse lykke til

Satse på at det går fort for meg igjen. Grue meg til i morgen da skal jeg få piller som setter igang blødningene..

Men men må man så må man

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...