L&L Skrevet 30. april 2011 #1 Del Skrevet 30. april 2011 JA jeg har litt sprøyteskrekk og når esken med sprøyter,nåler og div kom i posten i går ble jeg ikke noe mindre redd sprøytene. Når jeg gikk på progynova var det jo sprøytepenn med en tynn tynn nål,jeg klarte meg igjenom 10 stikk den gangen ( selv om jeg gruet meg like mye vær morgen :-) og kommer helt sikkert til å klare meg igjenom 10 stikk med sprøyter denne gangen også ( selv om jeg kommer til å grue meg like mye til vært stikk) Vet egentlig ikke hvorfor jeg skal over på Menopur på dette forsøket, hadde 9 egg på progynovauttak, 4 av disse ble befruktet. Er det større sjangs for å få ut flere egg på Menopur? Tilbake til sprøytene, har det gått fint med dere som har stikket med disse tidligere? Vondt? bivirkninger? Er det mye greier å blande menopur? skal gå på 150 og det er 75 i vær flaske. Min søte snille samboer er i gang med å handle inn små gaver å lager pakkekalender sånn at jeg får en gave etter vær dag med sprøyte, he he :-) Han sier han gjærne skulle tatt sprøytene for meg, ha ha lett å si når han vet det er umulig........... Heldigvis er det en månde igjen til første stikk :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143182094-omg-menopur-spr%C3%B8ytene-spr%C3%B8yteskrekk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
min tur snart? Skrevet 30. april 2011 #2 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg tror det er sånn at når man går på Menopur så får man færre,men bedre egg(dette er noe jeg kun har hørt av andre,ikke spurt legen) Man tar en ampulle med saltvann og blander det først i en ampulle med meonpur pulver,og tar deretter vesken i den andre menpour ampullen,det står godt forklart i heftet som følger med.(man suger vesken opp med en "tjukk" nål,og bytter til tynn nål når man skal sette den) du kan jo høre om klinikken kan vise deg hvordan det gjøres,man blir jo fort litt usikker 1 gang. Noe særlig værre enn pennen syntes jeg ikke det er,bare litt mer stress:-/ men er enig-det ser litt brutalt ut når man får den esken! Masse lykke til iallefall! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143182094-omg-menopur-spr%C3%B8ytene-spr%C3%B8yteskrekk/#findComment-143182630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå