vårbarn nr.2 Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Er ikke sikker på hvordan den skal se ut, men merket en liten gele klump som var litt rødlig. Er i uke 36+4
Frøken Tredjegangs Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Hei! Min var også liten og geleaktig! Som innsiden av en vrengt drue, var det noen som sa, og det passer bra! Min hadde ikke blod inni seg, men det trengte den ikke alltid å ha visstnok. LYKKE til, uansett om det er slimproppen eller ikke, så er det ikke lenge til det er over! )
vårbarn nr.2 Skrevet 30. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2011 Takk for svar:) Hvis det var slimproppen, må jeg gi beskjed til føden/legen om dette?
Gjest Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 heisann.du trenger ikke gi beskjed.1 gang husker jeg ikke hvordan d var,men med nr 2 gikk slimproppen noen dager før jeg fødte,så trenger ikke skje noe enda.selv har jeg termin om 1 uke og ønsker så inderlig at noe snart skal skje,men gått over begge ganger før................masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå