Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! =)

Jeg er ny her og trenger gode råd og hjelp fra andre som har/skal gjennom samme situasjon som meg.

Jeg er da en jente på 23 år som skal ha Inseminasjon med donorsæd en gang i framtiden. men jeg vil gjerne få litt informasjon om det å sånt før jeg i det hele tatt snakker med en lege om det.

Ønsker å få kontakt med kvinner som jeg kan snakkke med, da jeg føler meg veldig ensom om dette. ønsker selvfølgelig å snakke om mye anet en bare dette da :)

Ha en fin dag folkens :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143182017-hvordan-skal-jeg-begynne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikke vært igjennom akkurat det samme som du skal igang med, men jeg tenkte jeg kunne dytte litt for deg ;-) Og så kan det hende du finner likesinnede på forumet som heter "Donor egg/sæd", hvis du ikke alt har prøvd der, da. Lykke til!

jeg kan trøste deg med at det er mange i din situasjon som har fått barn. Jeg bor i Spania og har master grad i asistert befruktning. Jeg har begynt mitt eget firma og henter folk fra skandinaviske land for IVF behandlinger til Spania. Her er lover og regler ikke så vanskelige som i Norge. Du får donert egg helt anonymt. Hvis du er intressert du kan sette deg i kontakt med meg og jeg ordner alt fra A-Å for deg. Fly billetter, opphold, oversetting...er med deg gjennom hele prosessen. Du skal få se at det går så bra, som det har gått for mange andre. Oppholdet behæver ikke å være lenger en en uke da mye skjer gjennom skype. Jeg tror du vil føle deg mye tryggere her i Spania odg det vil koste deg mindre. Håper å høre fra deg

Mail:[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...