Klar for nr2 **med spire** Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Hadde EL igår. bekreftet med fertilitetsmonitoren.. utpå ettermiddagen hadde jeg en gang litt blodtilblandet slim. vet det er positivt. men etter andre runde i senga igår. en på ettermiddagen og en sent på kvelden. den siste runden i senga hva litt smertefull, kjente han han stanga i livmortappen?? hvertfall da jeg gikk på do ett par - tre timer senere blødde jeg litt. mørkerødt.. på morgenen hva det bare litt brunt. så ikke noe mer.. igår å idag har jeg så sinnsykt ømme brystvorter. ska ikkje komme borti dæm før d gjør vondt.. d har vell med el å gjøre. men hva var den blødninga? noen som har opplevd det?
SNURF 5 GUTTER Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Kansje du er over drektig ? Blir nok ful klaff denna gangen )
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 30. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2011 Har googlet litt på nett.og det er vist noe som heter eggløsningsblødning. og at man da er ekstra fruktbar Er første gangen jeg VET at vi treffer el. Hadde el igår ettermiddag/kveld. kjente det. og hadde full klaff på cb fertilitetsmonitoren.. lagt inn aksjer torsdagskveld. igår ettermiddag og kveld. og nå i kveld. så da har vi gjort d vi kan hvertfall Så da er d bare å vente på positiv test .. ikm 13.mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå