Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Noen som vet hvor man får tak i sånn telt med solfaktor til baby?
Nea og juniors mamma Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Jeg vet lekebutikkene pleier å ha noen som er formet som en bag med tak. Ellers er det bare å gå innom nærmeste babyutstyrsbutikk, de har garantert noe.
NiT&miniputt Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Det lurer jeg på og! Npen som har og kan gi tips til hvilken eller hva en bør se på?
LitaPrinsesse2010 + spire12 Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Jeg har kjøpt et sånn strand/soltelt til baby. Er usikker på om det er solfaktor i det, men det gir iallefall skygge. Det er kjempelett å pakke opp og ned, og er bunn i det sånn at det kan brukes på stranden osv også. Fulgte med plugger sånn at det kan festes i bakken. Jeg kjøpte det på babybutikk 1 på mosseporten i østfold.
Nikkamoren Skrevet 30. april 2011 #6 Skrevet 30. april 2011 Hei Mia Hvilke telt kjøpte du og hvor mange pund stod det som pris på teltet når det endte på 200,- nok med frakt?
shewolf Skrevet 30. april 2011 #7 Skrevet 30. april 2011 gå til www.ebay.no, da står det norske priser og frakt til norge =)
NiT&miniputt Skrevet 14. mai 2011 #9 Skrevet 14. mai 2011 Du har sikkert funnet deg et for lenge siden, men fant en norsk hjemmeside som solgte et slikt telt jeg har lett etter. De har også masse rimelige uv-plagg, så jeg har bestilt meg der. www.lekmer.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå