SuperMaria Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Føles helt merkelig at det har gått så fort denne gangen. Tenk, under 3 mnd til termin! Under 3 mnd til siste gang jeg skal føde. Under 3 mnd igjen, så skal jeg aldri mer være gravid! Nesten litt merkelig...har jo gjort dette endel mnd totalt nå, spesielt iløpet av de siste par årene! ;-) 2. trimester denne gangen har vært et langt mer vellykket kapittel for min del, enn hva det har vært mine to foregående svangerskap. Har jobbet 100% frem til nylig (er nå sykemeldt 1-2 dager pr uke), og har følt meg i veldig fin form, generelt sett! Litt dårlig med energi og overskudd, men dét endret seg da jeg fikk noen fridager (sykemeldingsdager) innimellom.. :-) Håper 3.trimester går like fort og "smertefritt" som 2. trimester. Og håper alle dere andre her storkoser dere gjennom resten av 2.trimester - og gjennom hele 3.trimester. Lykke til videre! :-D
jobber med saken har klart det Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Kose deg viderer i svangerskapet:) Lykke til i 3. trimester:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Jeg kommer hoppende etter på tirsdag, det vil si vaggende....
Billie Jean Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Jeg også kommer til 3.tri snart! Nærmere bestemt i morgen, på mandag:) 2.tri har gått så utrolig fort! Følte jeg var på 1.tri en evighet, men det var sikkert fordi jeg hang litt der før jeg ble gravid også Tenkt at forumet vi skal være på nå framover inneholder masse innlegg om "er fødselen i gang nå?" og "jeg har født!". Både morsomt og skummelt på samme tid. Nyter å gå gravid for tiden, så det er liksom ingen hast med å bli ferdig:p Ser dere videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå