Gå til innhold

Bare 2 dager igjen her på 2.trimester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles helt merkelig at det har gått så fort denne gangen. Tenk, under 3 mnd til termin! Under 3 mnd til siste gang jeg skal føde. Under 3 mnd igjen, så skal jeg aldri mer være gravid! Nesten litt merkelig...har jo gjort dette endel mnd totalt nå, spesielt iløpet av de siste par årene! ;-)

2. trimester denne gangen har vært et langt mer vellykket kapittel for min del, enn hva det har vært mine to foregående svangerskap. Har jobbet 100% frem til nylig (er nå sykemeldt 1-2 dager pr uke), og har følt meg i veldig fin form, generelt sett! Litt dårlig med energi og overskudd, men dét endret seg da jeg fikk noen fridager (sykemeldingsdager) innimellom.. :-)

Håper 3.trimester går like fort og "smertefritt" som 2. trimester.

Og håper alle dere andre her storkoser dere gjennom resten av 2.trimester - og gjennom hele 3.trimester. Lykke til videre! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kose deg viderer i svangerskapet:)

Lykke til i 3. trimester:)

Skrevet

Jeg kommer hoppende etter på tirsdag, det vil si vaggende.... :)

Skrevet

Jeg også kommer til 3.tri snart! Nærmere bestemt i morgen, på mandag:)

2.tri har gått så utrolig fort! Følte jeg var på 1.tri en evighet, men det var sikkert fordi jeg hang litt der før jeg ble gravid også;)

Tenkt at forumet vi skal være på nå framover inneholder masse innlegg om "er fødselen i gang nå?" og "jeg har født!". Både morsomt og skummelt på samme tid.

Nyter å gå gravid for tiden, så det er liksom ingen hast med å bli ferdig:p

Ser dere videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...