Gå til innhold

Syns du det er pent med svarte viduskarmer på et hvitt hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Taket har svart takstein

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det høres ikke pent ut,

Skrevet

Egentlig ikke. Grønne vinduskarmer på hvitt hus er derimot nydelig.

Skrevet

Det har eg aldri sett, sansynlegvis av gode grunnar...

Høyrest ikkje fint ut.

Skrevet

Det syns jeg er fint, men ikke helsvart, da. Koksgrått eller nesten svart - de kan sikkert blande noe fint der du handler maling. Hvis de utvendige karmene er veldig brede, vil svart bli vel markant. Det er vel mest vanlig når karmene er smale...

Skrevet

Syns ikke det ser så verst ut, men tenker at det må være veldig upraktisk. Spindelvev og annen støv og skit synes jo veldig lett.

Skrevet

Nei det er ikke pent. Hvitt hus må ha hvite lister. Skal du har farge på listene må du også ha farge på huset.

Et helt hvitt hus er jo nydelig med sort tak. Som prikken over i'en kan du heller ha en sort utgangsdør.

Skrevet

Jeg syns det høres litt "bryskt" ut. Litt som ei superbleik jente som har farga seg helsvart rundt øynene, jeg syns det blir en litt for brå overgang. Grønne og grå vinduskarmer på hvite hus syns jeg derimot er veldig fint. Vi har hvitt hus og hvite karmer, men jeg vurderer å bytte farge på karmene for å gi vinduene en liten ramme... Er usikker ;) Jeg var ikke eier av huset når det ble malt sist (det var pappa) Men heldigvis lyttet han til meg og beholdt husfargen hvit. Hvite hus er NYDELIG! :D

Skrevet

Jeg synes det høres ut som en altfor stor kontrast, er vel en grunn til at man aldri har sett noen hun som er malt på denne måten..?

Jeg synes hvite karmer er finest nesten utansett hva slags farge man har på huset. Skal man ha fargede karmer, som f.eks grønt må du ha en hustype som passer til det også, ikke alle hus som kler å få "sminket" vinduene på denne måten.

Skrevet

vi hadde det på karmer på mitt barndomshjem! Grusomt og dette var 1980 -1987 eller noe...

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Vi har kjøpt et hus som har svarte karmer, og lurer på om det er slik at alle ser at det ikke er så pent, eller om det kan passere. Lite lystne på å begynne å male da det er ganske nymalt og er mange vindu... Men hvis det er helt krise må vi bare gjøre det:/

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...