Gå til innhold

Blør IGJEN.....men hjerte slår:-)

Anbefalte innlegg

Er så lei.... Hadde en blodpose i livmoren som skapte en del små/sporblødninger med stort sett gammelt blod i 1 tri. Denne posen var borte på siste kontroll for noen uker siden.

Er 14+5 i dag, og har denne uka ved flere anledninger blødd ganske mye. Kommer og går litt, men blør friskt og mye når det kommer.

Jordmor hørte hjertelyd, men ordnet likevel med UL på mandag. Er noe beroliget, men skjønner ikke hvorfor jeg blør sånn.....

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143181333-bl%C3%B8r-igjenmen-hjerte-sl%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lita!

Jeg er i uke 13 nå, og har mer eller mindre blødd litt hver uke siden uke 6. Vi har vært på ul to ganger, først 7+0, og nå på tirsdag, 12+0. Den første gangen så vi en liten bønne på 1cm, nå på tirsdag en lang liten baby på 6+cm. :)

Etter ul'en (innvendig) blødde jeg i 4 dager, og i dag blør jeg igjen, etter å ha hatt sex i går. Jeg har slått meg til ro med at jeg har lettblødende slimhinner, og er forberedt på flere blødninger fremover. Det er godt å ikke være så stressa for dem lenger, samtidig som de nå begynner å bli bare irriterende.

Husk at opp mot 1/4 av gravide som føder friske barn blør under svangerskapet! Det går nok fint! Så lenge du ikke har smerter tror jeg ikke du skal bekymre deg. :)

Lykke til på ul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...