MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Meg og lillegutt er aleine hjemme hele morgendagen, pappaen skal jobbe.. Trenger forslag til noe å finne på!! Det er jo sååå fint vær! Min familie bor i en annen by, og har ikke så lyst å "henge" med svigerfamilien uten samboer Så, hva skal dere gjøre i morgen? Kanskje noen har et godt forslag til noe koselig med å minsten kan gjøre ? Han er 7 mndr forresten På forhånd takk for svar
mamsen=) Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 vi skal ha barneselskap for eldste på 3 år! bake for harde livet her;) Kanskje ikke det beste forslaget hehe;-) men hvis ikke vi skulle hatt det hadde vi nok gått tur til vannet med ender og bare nytt finværet:)
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Kose oss ute i hagen i finværet, under eika i skyggen når vesla er våken, og mamman flytter ut i sola når hun sover! Ei venninne med baby kommer på besøk, også skal vi grille litt til lunsj!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 kjøpe stengsler/hekter til mine verandakasser og plante chrysanthemun (aner ikke skrivemåten tok en sjangs, men det ser feil ut) Vanne urtene mine og pusle med verandaen. Gå en lang tur, ta dagens 30 push up ikke nok, men bedre enn ikkeno =) Så møte en venninne som er mannløs i helgen å spise noe maybe.. innimellom alt dette skal jeg skifte bleier, kose og fore mini..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå