seigdamererbest Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 ....jeg så i ett annet innlegg at du begynte tilsette gröt i mme når dine små var 9-10. Jeg lurer på å gjöre det samme da jeg har en baby som spiser i ett, men er aldri helt fornöyd. Kan jeg spörre hvilken mme og gröt du bruker/brukte? Og setter du bare litt ekstra grötpulver i eller erstatter du mme-pulver med grötpulver? Takk for svar!
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 me blanda 4 mnd grøt sammen me NAN 1. laga først 150 ml mme, åsså dryssa eg grøt pulver i til eg fekk passe konsistens. kan kje være for tykk, for da klarer ikke mini å suge d ut. men minstemann her ville kje drikke d, så me laga t slutt bare ei tynn tynn grøt skål, å ga me skje. gikk myye bedre.
seigdamererbest Skrevet 29. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2011 Takk! Hvor gammel var din når du begynte og ble det noe mageproblem? Merket dere forskjell med en gang? Mange spörsmål...:-)
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 begynte når han var ca 3 mnd gammel. blanda også inn malt, både når me blanda me mme og når me begynte me bare grøt"suppe". her va det ingen tegn t mage problemer:) etter 2-3 dager sov han fra 7-7. så her hadde det god virkning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå