Gå til innhold

Har dere tatt ringtesten? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi nå alle sammen skal føde om ganske kort tid, kunne det vært interressant å høre om den stemte på de av dere som har forsøkt/kommer til å forsøke! :)

Slik fungerer testen:

Du tar en sytråd (noen sier hårstrå, men en garnstubb funker vel så bra!) og i tråden fester du en ring, en nål eller eventuelt en skrue, hva enn du har tilgjengelig av en passende metallbit.

Hold tråden med en hånd og la ringen henge løst over din gravide mage.

Ikke beveg deg, bare vent og se hva som skjer.

Dersom ringen begynner å bevege seg i en klar sirkel, er teorien at du venter en jente. Dersom ringen pendler rett frem og tilbake, venter du en gutt.

I tillegg kan du holde pendelen over håndleddet ditt (pulsåren) og på samme måte vente og se hva som skjer. Her er hensikten å se hvor mange barn du totalt vil få og hvilket kjønn de har.

Feks kan ringen først gå i ring, så stanse litt opp og så gå i ring en gang til, stanse litt opp og så gå rett frem og tilbake og til slutt stoppe helt. Dette vil isåfall indikere at du vil få en jente først, så en jente til og til slutt en gutt.

Vil du prøve? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Jeg har tatt den, og den stemte helt på alle barna mine! Helt utrolig :)

Jeg tok testen da jeg ventet min første datter. Den viste at jeg skulle få en jente først, deretter en jente til, og tilslutt så det ut som om jeg skulle få et tvillingpar: en jente og en gutt.

Jeg fikk først en jente, deretter en jente til. Var litt "shaken" da jeg ble gravid med mitt tredje og siste barn, fordi tvillinger ville blitt litt heftig, men jeg mistet barnet (som var en jente) i en sen abort, og ble deretter gravid igjen nesten med en gang og nå venter jeg gutten :) Så slik jeg tolker det, så så det ut som tvillinger, siden svangerskapene kom så tett, fordi jeg mistet den ene.

Det er nok bare tilfeldig da, men litt morsomt at det klaffet så godt med resultatet :)

Skrevet

Alle har vist jente..

Gutt

Jente

Gutt x2

^^,

Det stemmer jo ikke dette da,men er nok som kinesiske kartet at for noen stemmer det og for andre ikke ^^, Ikke noe man kan gå ut ifra iallfall ^^,

Skrevet

Det stemmer hvertfall ikke på meg. Testen har vist tre jenter og her kommer gutt nummer tre:). Klem

Skrevet

:)

Jeg selv har tatt testen på meg selv og fått tre gutter og så en jente.

Stemmer på de tre første, men fjerdemann i magen sies etter ultralyd å skulle bli en gutt.

Over magen har ringen på de tre første vist gutt, som jo stemte helt, men denne gangen viser den konsekvent jente.

Kanskje jeg får en gutt som vokser til som en jente i feil kropp? :D

Jeg ble nærmest overbevist om at testen var troverdig, fordi jeg testet den på så mange av mine venninner og den sa alltid riktig antall og kjønn på de barna dem allerede har født.

Og resultatet ble alltid det samme, uansett hvor mange ganger jeg prøvde!

Skrevet

Det er helt utrolig:-)

Har stemt hos meg alle gangene, har to gutter og venter en jente.

Tok testen kvelden før ultralyd denne gangen, og den gikk i sirkel, og jaggu stemte det på ultralyden at det ble en jente:-)

Tok begge testene igjen nå, og stemte fortsatt. Vittig:-)

Skrevet

Jeg har tatt testen og den gikk i sirkler. Venter ei jente, så får vi se om det stemmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...