Nutte87+ februar spire! Skrevet 29. april 2011 #1 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg ble insiminert den 9 april. Fikk mensen den 22 april...tror jeg. Den var ikke sånn som den pleier. Jeg våknet kl 06.30 av sterke mensen smerter, men ingen mens. fortsatte sånn hele dagen. ca kl 16 så fikk jeg blødning. Jeg pleier alltid å få mensen, så litt smerter dagen etterpå. Den var andereledes enn føre også. Mer tykk og gromsete. Varte nesten 2 dager kortere også. Er 2 dager siden jeg var ferdig. Og jeg har vært litt kvalm i dag og hatt litt mens smerter og føler meg litt oppblåst. Tok en test på mandagen som var 16 dager etter insiminering, men den var negativ. men vært gravid en gang før og fikk utslag veldig seint. Så jeg lurer nå på om jeg er gravid eller hatt en spontan abort. syns det er rart å ha det sånn om det er mensen jeg har hatt. ikke hatt det slik tidligere. så lurte på om noen har noen erfaringer rundt dette? skal ta en ny test så fort dem kommer i posten. som er endten i morgen eller mandagen. skal insimineres på nytt ved neste eggløsning neste uka om ikke det gikk denne gangen. men det kjennes litt rart ut. og jeg hadde slått meg til ro at det ikke var noe nå, så syns det er litt rart at det er noe jeg innbilder meg også....uff, mye tanker her =) setter stoooor pris på svar =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143180882-mensen-elle-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 29. april 2011 #2 Del Skrevet 29. april 2011 hei. La merke til kallenavnet ditt for kaller mg det samme selv som nick flere steder. Nesten d samme skjedde mg nå. mens 31 mars, eggløsning 13 og en lik blødning )brunt blod) som deg 17 april. føler mg gravid. (dette er 4 barnet mitt evt) men test negativ.....ikm 27/28 april. ingen tegn til den her i gården...lurer på når jg skal teste igjen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143180882-mensen-elle-ikke/#findComment-143181636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå