Gå til innhold

Nytt treff for oss modne den 26 mai kl 18.30 på Egon Oslo S

Kristin43

Anbefalte innlegg

Vellykket BIM treff for oss modne gjentas torsdag 26 mai kl 18.30. Samme sted som sist. Se link for de nyankommne:

http://www.egon.no/index.asp?ParentID=2805&MenuID=2813&DocID=5290

Her er ingen aldersgrense eller geografisk tilknytning eller grense for hvor langt eller kort man er kommet - det bestemmer den enkelte selv:-)

Håper mange har lyst og/eller anedning - bord bestilles et par dager før under navnet Kristin. Fint om man innen den tid kan gi helt sikkert svar, pga bordbestillingen:-)

Fortsetter under...

Annonse

Håper jeg vil være i bedre for i slutten av mai enn ved forrige treff.. Pollenallergi er noe dritt :-)

Når det gjelder bekkenløsningen er det så som så med, men så lenge jeg hviler og tar det med ro i løpet av dagen så skal jeg nok klare å komme en liten tur. :-)

Supert - det hadde vært knall.

Bekkenløsning, skjønner hvordan du har det . Selv har jeg skaffet meg bekkenbelte og har humpoet på krykker en ukes tid for å avlaste bekkenet når jeg går. Mulig det kan være noe for deg også.

Annonse

Hei

Har kommet til at vi blir 6 stk på Egon til torsdag.

Når det gjelder bordbestillingen har jeg denne gangen ikke tatt med de som kanskje kan fordi jeg bommet på det sist gang. Derfor ber jeg om at dersom det er flere som vil være med, og som har svart kanskje, er det fint om de selv kan ta en tlf til Egon og si fra slik at bordbestillingen blir riktig:-)

Bordbestilling gjøres under mitt navn:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...