Gå til innhold

Da skal jeg visst hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter senabort i uke 18 i fjor med påfølgende spontanabort i uke 7 måneder etterpå, er jeg "omsider" gravid igjen! Har brukt fertilitetsmonitoren med stor effekt og funnet EL hver gang, et skikkelig fint hjelpemiddel!

Første hCG-test tok jeg 4 dager før IKM sånn bare "hvorfor ikke". Og der kunne jeg, med stor overraskelse, konstateter en svak strek. Streken ble sterke for hver dag som gikk og på selve IKM-dagen lyste det kjapt "Gravid" fra displayet på den digitale CB-testen. Glede!

Grunnet min forhistorie får jeg tett oppfølging, og har rukket å ta to hCG-prøver i blod, til nå. Den første var 4+5 med hCG på 1600, som visst var veldig bra. Ny hCG i dag 5+0 var på 5100. Så dette går jo riktig så bra, så langt. Om ei drøy uke skal jeg inn til min første kontroll hos gynekolog med UL. Vil da være 6+3 og supernervøs for om man finner et lite bankende hjerte og ellers normale funn!

Vil så gjerne juble høyt og være lykkelig uten forbehold, men det er nok lenge til jeg tør det. Enn så lenge kan jeg gå helga i møte med gode hCG-resultater og en gravid kropp (;

God helg til dere, alle! (o:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...