Gjest Ms. Muffins Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Stod på badet i morgest, helt naken, og da jeg skulle til å kle på meg, rant det plutselig helt klar væske med noen hvite klumper i, nedover beina mine. Prøvde å lukte på det, for å skille fostervann/utflod/slimpropp, men siden det var såppas tyntflytende, ble det litt vanskelig. Noen her som har opplevd det samme? Hva tror dere det er? Sorry litt ekle detaljer, men føles mer riktig av meg å spørre dere, enn venninder som ikke er gravide, hehe
<harmoni> Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 det kan jo være at vannet ditt har gått da.. det var sånn på meg og da gikk vannet her værtfall.. lykke til
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Vil anta at det er vannet som har gått ja. Hvis du ikke allerede har ringt føden ville jeg gjort det nå. De kan ta prøver å finne ut om det er fostervann eller bare masse utflod.
Mini84 Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Enig med de andre; ring føden! Jeg har hatt det sånn den siste tiden og hos meg var det utflod, men det er alltid lurt å få det sjekket.
MiraculixGRAVID Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Hmm, hvor mye var det som kom?Kan jo både være vannet eller utflod - men satser vel på det første! Lurt å høre med føden, anyway :-)
NostraStoria Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 Det er nok vannet ja! Utrolig nok så googla jeg bilder av fostervann sist jeg gikk gravid og fikk se hvordan fostervann ser ut - og det var nøyaktig slik jeg fikk se det selv da vannet gikk hos meg helt lyst med hvite flekker i. Da er du i gang, jippi!
Gjest Ms. Muffins Skrevet 29. april 2011 #7 Skrevet 29. april 2011 Takk for mange gode tips!:-) Men burde det ikke komme mer, hvis det var vannet som gikk? Eller kanskje det bare var mye vandig utflod? Sist ble nemlig vannet mitt tatt underveis, så fikk aldri sett hvordan det så ut :-/ har ikke fått noe rier enda, men hadde mye vondt i natt.
☆ønsker_atpåklatten☆ fødeklar Skrevet 29. april 2011 #8 Skrevet 29. april 2011 Alt vannet trenger ikke å gå. Med meg sist gikk litt av vannet og så sank minstejenta godt ned i bekkene som følge av det og dannet en slags propp. Resten av vannet kom først når hun kom ut. I følge jordmor er dette en vannavgang etter "boka" Med fullgått svangerskap skal det vel mye til at det ikke er vannet sier nå jeg... Masse lykke til!!!
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 29. april 2011 #9 Skrevet 29. april 2011 Hos meg kom det så mye vann at det ikke var tvil om at vannet gikk, men det var i uke 37, og hodet var ikke skikkelig festa. Så langt som 40+5 så er det sansynlig at hodet er så langt nedi bekkenet at vannet ikke fosser så heftig som man gjerne ser på film. Så ring føden!
Elviraen Skrevet 29. april 2011 #10 Skrevet 29. april 2011 jeg har hatt blank veske som renner nedover låret før jeg rekker å få åp meg trusa..... hatt det i to uker og det er utflod..... skikkeli ekkelt at det er så mye av det.jeg er 40 fullgåtte i dag.
Gjest Ms. Muffins Skrevet 29. april 2011 #11 Skrevet 29. april 2011 Trodde ikke vannet gikk av seg selv, når hodet var såpass godt festet, og jeg var på overtid, men der er jeg usikker :S Jeg visste jo faktisk ikke at vannet kunne gå litt etter litt engang, hehe. Trodde liksom at alt fosset ut samtidig. Så uviten kan man være Har enda ikke kjent noe til rier eller slimpropp, så aner ikke når ting setter i gang jeg.. Håper han finner veien ut snart!
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 30. april 2011 #12 Skrevet 30. april 2011 Vannet mitt gikk denne gangen. 40+3.. og det var blankt med hvite prikker.. Men hos meg fosset det da. Og rett før vannet gikk var det akkurat som om at det sa knekk inni magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå