Gå til innhold

Emmaljunga Nitro City - en super vogn!! :-)

Anbefalte innlegg

Må bare skrive et innlegg for å skryte av vogna mi. :-)

Det er en Emmaljunga Nitro City med to svingbare (og låsbare) hjul foran, og det er en fryd å trille tur med! Jeg har brukt den både på asfalt, grusveier og i butikker og kjøpesenter og syns den er helt genial.

Jeg kan overhode ikke forstå hvorfor folk velger å kjøpe City Cross eller de andre med faste hjul, det er så tungt å kjøre i forhold.

Ser ut som folk ikke helt har fått opp øynene for denne vogna, men jeg anbefaler den virkelig! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143180171-emmaljunga-nitro-city-en-super-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva måtte du gi for denne vognen?

Blir den mindre når du slår den i sammen i forhold til andre vanlige firhjulinger?

Lurte litt på denne vognen, men har ikke helt falt i smak pga disse små hjulene fremme så var litt usikker med tanke på vinterføre.

må bare si meg enig i dette innlegget! har selv nitro cityen å er strålende fornøyd, selv i vinter på snø var den fabelaktig å kjøre :) elsker den! liten å lett, mye mindre i mål og vekt i forhold til feks city crossen, kommer til overalt med di små svingbare hjulene forran, rett å slett drømmevogna! løp å kjøp! hehe!

Gjest Lealla

Har også Nitro City som jeg har brukt 1,5 år nå. Jeg er ikke helt overbevisst, syns det er litt for hard. Altså for lite fjæring hvis man skal vugge med den...Så var den veldig tung å kjøre i snø med.

Men nestemann blir det CityCross slik at jeg kan bytte på bagene vi har

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...