Gå til innhold

Ullensaker jenter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke akkurat Ullensaker, men Eidsvoll her i gården. Bodde på Kløfta for 3 år siden før vi flytta hit for snart 3 år siden. Mogreina er ikke såå langt unna her heller da ;-) Vi venter også vårt første barn, med termin også 14.oktober (foreløpig) og skal på UL 16.mai.

Artig at vi har samme termin da! Og i tillegg ikke bor milevis fra hverandre!!! :-)

Ser ikke ut til at det er mange Ullensakerjenter her; men vi er da noen få! Kanskje flere om man utvider 'søket' til øvre romerike? :o)

Jeg for min del bor i Ullensaker jeg også; nærmere bestemt på Nordkisa. Termin er foreløpig antatt til ca 22 okt.

Men koselig å ha noen i nærområdet; uansett!! :o)

Jeg er 30 år og har ei tulle på 15 måneder. Vi venter nr 2 den 25. oktober og har ultralyd 30 mai. Vi bor på Råholt, så det er jo ganske så nærme i grunn :) Er veldig intr i å treffe andre da vi selv er nyinnflyttere her. Bodd her et år i sommer. Så om det planlegges noe treff på Jessheim er jeg med :-))

Annonse

Råholt er jo bare en svipptur unna det! Vi er selv innflyttere her på Eidsvoll. Flyttet hit for snart 3 år siden. Men kjenner ganske få rundt her likevel. Hvis jeg ser bort fra kollegaer da.

Håper på evt. Jessheim-treff i løpet av sommeren jeg! Hadde vært koselig!!!

Jeg er med på både treff og facebook... Prøvde å lage en gruppe der nå, men fikk bare til sånn at jeg måtte invitere venner jeg allerede har...

Noen som kan ordne en sånn gruppe...?

Kanskje vi kunne møttes sist i juni en gang, sånn før alle reiser på ferier rundt om kring...?

Hadde vært hyggelig å møte noen som er like gravide som meg!

Jeg fikk det heller ikke til. Må legge til en venn, og jeg har ingen venner på FB som skal ha baby i oktober.

Men hvis noen sender meg en PM med link til profilen deres, så kan jeg legge til vedkommende som venn, og legge til vedkommende i gruppen og deretter slette som venn igjen.

Det er nok den eneste muligheten etter som jeg skjønner. Teite FB altså!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...