Nette84 Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 De siste dagene har jeg lagt merke til at livmoren ligger mer mot høyre side enn venstre, kjennes veldig godt. dette skjedde på en dag liksom at den flytta seg. Trodde livmoren skulle vokse oppover, og kan dette ha noe med hvordan den lille ligger?
1+1+1 Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 slik er det til meg også... trodde først at det var livmoren min som vokste litt skeivt, men nå buler det bare noen ganger på høyre side- og kjenner at noe kommer "opp" på en måte.. så er rimelig sikker på at det må være babyen som presser.. merker det forøvrig bare når jeg ligger på ryggen.. Er foresten 15+2
Nette84 Skrevet 29. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2011 Ja det er når jeg ligger på rygg at jeg merker det godt. Men også hvis jeg ligger på venstre siden at det blir litt "trangt" for høyre fot lurte og på om livmora vokser skjevt, men det sjedde så plutselig etter en dag jeg hadde en av mine superspydager. Kanskje den fant ut at det var bedre plass der flere som har opplevd dette?
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 hmm,... ja har noe lignende! Har en godt kjenbar kul på venstre side... men kjenner ikke noe på h. side!! kulen er veldig hard. snodi greier men spurte legen å han mente dette var heeelt normalt. Har vært på ul pga blødning der de så at morkaka ligger på fremveggen så det kan jo være den jeg kjenner! Hvem vet... Skulle hatt røngtensyn vett!!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Svaret mitt kom tydeligvis ikke fram. Men jeg var på ul på onsdag, og fikk beskjed om at morkaka var plassert bak på høyre side. Sist sv.skap så hadde jeg bare kynnere på H halvdel, så det blir vel det denne gang og. Merker at han ligger på H side om morningen, der er magen størst. å hardest. Alle har sine signaturer, å min ble resultat fra forrige sv.skap skjev mage... altså høyre side buler mini lite mer ut enn venstre. Tanken slo meg denne gang, håper han legger seg på V side så magen blir jevnet ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå