Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elendige hormoner! Føler meg bare helt tappet for krefter, og alt er tungt og vondt. Så må bare sippe i dag, og jeg haaaater det! Selv foran min mann hater jeg å sitte der og grine, og spesielt nå som jeg ikke vet hvorfor en gang! Føler meg bare helt tom, og så er det så masse som bør bli gjort. Har ingen krefter, men klarer ikke koble ut i hodet hva som bør være klart til babyen kommer. Jeg får sette i gang og gjøre litt, og så får tårene bare strømme når jeg har det så utrolig forferdelig som jeg har det, he he.. Igjen: dumme hormoner!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husk at ting blir snart bedre :)

klarer du å slå deg til ro med at ingenting haster og lille gull i magen kommer når h*n selv vil så vil ting med et føles bedre. hjalp her iallefall. nå har jeg slått meg helt til ro og tar ting som det kommer. humøret er tilbake på topp :)

Skrevet

Sånn har jeg det i dag også. Har vært i topp form og humøret har vært på topp i det siste. Men i dag våkna jeg sliten og trøtt, og helt tom for energi. Det hjalp å sove litt ekstra i dag, men da jeg sto opp ble det bare verre. Det hjelper ikke å spise eller drikke, og før i dag da jeg smådiskuterte litt med kjæresten, så bare rant tårene uten noen grunn egentlig.

Kan ha noe med at jeg var hos jordmor i går, og fikk beskjed om at hun trodde jeg kom til å gå hvertfall én uke over termin denne gangen. Det hjalp ikke akkurat på humøret, hehe.

Har en toåring i hus og, som krever en god del, og jeg føler jeg sitter alene med henne hele tiden, så blir ganske sliten av det også. Går mye i tegning, maling og barne-tv om dagen for å si det sånn. Føler meg som en skikkelig dårlig mamma akkurat nå.

Kan jo hende du har en dårlig dag, akkurat som meg, hehe. Har termin om to dager jeg da, så føler at jeg begynner å bli sliten og lei nå..

Skrevet

Takk for svar, godt å ikke føle seg helt alene -selv om jeg jo ikke ønsker at andre skal ha det kjipt altså, he he..

Ja, er nok en dårlig dag, for har også vært i godt humør. Men plutselig ble alt så mye og tårene vil bare komme. Ikke at jeg skjønner helt hvorfor heller. Har også en fra før, en på tre, og får dårlig samvittighet over at jeg ikke orker leke med ham.

Skjønner at det ikke hjelper når en må innstille seg på å gå over termin! -De dagene føles så lenge, for en blir så innstilt på termindatoen.

Jaja, en bærer jo tungt og er fulle av hormoner, så det er nok ikke rart at en blir litt sliten innimellom..

Håper du får en bedre dag i morgen med mer overskudd!

Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet overfor nr.en i hvertfall, de er så små, og kommer ikke til å huske den korte perioden med sliten mamma noe særlig uansett. De trenger oppsyn og pass for det meste og kanskje litt aktivisering innimellom, og trøst når de er lei seg etc.....Så slapp av eldstemann klarer seg nok skal dere se, og dessuten er jeg av den mening at de vil få et mye rikere liv med et søsken å dele gleder og opplevelser med....Jeg hadde en del dårlig samvittighet som dere beskriver overfor første mann når jeg gikk med nr. to, men i ettertid har jeg skjønt at det ikke var noe poeng, han kan ikke huske særlig mye, og dessuten er han veldig glad i lillesøsteren sin nå. Så slapp av og la ungen styre litt for seg selv....de overlever helt fint! Tenk på dere selv og prøv å slapp av så mye som mulig til fødsel og nattevåk...og masse lykke til....humøret går jo opp og ned....men man må jo bare prøve å nyte det når man er lykkelig... - sender fødevibber ;)

Skrevet

ta godt vare på deg selv, hvil masse og få i deg god næring:) tenk hvor lenge du(jeg og..) har hatt g-hormoner i kroppen, blir lei nå mot slutten... en kjenner jo på mange følelser rundt denne tiden. bra å gråte litt tror jeg og snakke om det og. vært/er sånn selv. mannen må rett og slett bare støtte, det tror jeg at de forstår... ja alt som må gjøres er frusterende, er helt enig i det.. men , viktig å ikke slite seg ut.. du har jo en liten til og, og da blir det sikkert ikke så lett å få gjordt så mye heller..men, vet frusterende å se på alt man vil skal være ferdig før fødselen....som mest sannsynlig ikke blir gjort.. masse klemmer

Skrevet

Ikke tenkt på det, prøverigjen, men har virkelig gått lenge med g-hormonene i kroppen nå, ja! Ikke rart en begynner å blir klar for å bli seg selv!

Må jo prøve å slappe av og koble ut litt, men har ikke lett for det. Har en mye bedre dag i dag, heldigvis!

En blir lei av å ta det med ro pga vond kropp, og kan toppe seg litt blandet med hormoner -da synes en fryktelig synd på seg selv! ;o)

Men godt med snille jenter her inne som forstår hvordan det er, og kommer med gode oppmuntringer!

Og heldigvis er det veldig verdt alt! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...