Gå til innhold

Emilia - oppbrukt?

Anbefalte innlegg

Oppfatter dere Emilia som et "eget" navn, eller tenker dere at det er oppbrukt på linje med Emilie ettersom det er nesten likt?

Spørsmål 2 (mannen og jeg blir ikke enige, og følgende er favoritten hans): Oppfatter dere Amanda som et feminint/mykt eller mer maskulint/hardt navn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143179766-emilia-oppbrukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg oppfatter Emilia som et helt annet navn enn Emilie. Kjenner ingen Emilia, så for meg er det ikke akkuratt oppbrukt. Men, jeg synes Emilie er mye finere, selv om det er mer brukt!

Amanda er et pent navn. Synes det er feminint og mykt.

:-) Lykke til med navnvalget!

Gjest Persille☠Kadalma

Jeg synes Emilia er flott og mye mer spennende enn Emilie! For meg er det en stor forskjell på de to navnene.

Jeg synes Amanda er et hardt og lite feminint navn. Men jeg ser på det som et harrynavn på linje med Cassandra, Vanessa, Michelle ol..

Annonse

Ser på Emilia og Emilie som to ganske ulike navn. Liker begge to, de er fine på hver sin måte. Men kan ikke komme fra at Emilie er utrolig mye brukt da, noe Emilia ikke er. Synes også Emilia er litt mer feminint.

Amanda er et typisk navn jeg ikke har noe forhold til. Det er fint, men jeg liker det ikke noe særlig. Det er fint, ikke noe mer enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...