Gå til innhold

Mas, mas, mas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Telefon og sms tikker inn i ett, er så lei. Er 7 dager på overtid og det har vært mas i flere uker allerede. Jeg skjønner at folk vil meg godt, men jeg kan jo pokker ikke styre når hun kommer.

Skal riktignok settes i gang i dag, men velger å ikke fortelle det til folk som ringer og maser, for da har jeg vel de på telefon i morgen om de ikke har fått melding. Og utfra hva legene sa, og det jeg har hørt av andre, kan det godt drøye noen dager før igansettingen har effekt. Og da kommer det vel til å tikke inn med meldinger og telefoner, skjer det noe, merker du noe..........

Får utrolig dårlig samvittighet, mest ovenfor pappa. Men mamma kommer til å sende sms i ett om hun vet at jeg skal settes i gang, da er det bedre at de ikke veit. Jeg vet jo at de gleder seg til å bli besteforeldre, og at det er dårlig gjort. Men jeg orker rett og slett ikke maset.

Hormonene er på topp så jeg blir jo rett og slett sinna når folk maser. Er hyggelig når folk ringer.

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, må bare få ut litt frustrasjon. Regner med at jeg ikke er alene om å ha det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,det kan jeg love deg at du ikke er alene om!

Er 8 dager på overtid, lyden på telefonen er skrudd av og sms-er svarer jeg ikke på. DRITTLEI maset.

Jeg informerer ikke noen om noe lengre, har brent meg på det allerede. Orker ikke å fortelle hundre forskjellige hva legen sa og hva som kommer til å skje fremover.

Heldige du som blir satt i gang i dag, masse lykke til!

Skrevet

Huff, husker godt dette fra forrige gang ja. Er 36 uker på søndag så jeg regner vel med at maset starter snart her også - at folk ikke kan respektere en nok til å innse at det bare er å vente til de får høre noe. Om de selv er nysgjerrig på om noe skjer, er det vel nærliggende å forstå at flere andre også er nysgjerrige og at om alle nysgjerrige skulle ta kontakt blir det utrolig masete på damen som faktisk burde få slappe av mest mulig før det setter i gang og frem til da få fokusere tankene på å forberede seg til fødsel!

Tenkte jeg skulle legge ut en melding tilsvarende "Om du ikke var med på å lage den - ikke forvent beskjed når den er på vei ut!" som status på Facebook.... Tro om det hjelper noe...? ;oP

Skrevet

Jeg skjønner så inderlig godt hvordan du har det. dagene kjennes som år! :) Jeg fødte 16 dager over termin med min første, og jeg tror jeg ble bare mere og mere amper for hver dag som gikk, og de samme spørsmålene, fra de samme folkene kom hveeeeer bidige dag opptil FLERE ganger for dager... Kjenner du noe...er du ikke leeeeeei? Såklart man er lei, mest lei blir man jo av all kaukinga fra alle rundt seg. :P Den siste uka boltra jeg meg inne, holdt meg unna msn og facebook og lot gubben ta telefonen. :P Masse masse lykke til med fødselen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...