hero778 Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Hvordan blander du den ut? Ift nan så skal du jo på hipp ta oppi opulveret først også vannmengden.. Menj eg blir litt itvil da.. vis jeg skal ha 115 ml. skal jeg da først ta oppi pulver også fykke vann opptil 115 ml? Mye bedre med nan og ta oppi vann også pulveret... eller kanskje bare jeg er litt "dum"
Steget Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Jeg tar oppi en del av vannet og deretter pulver. Så rister jeg. Til slutt heller jeg oppi resten av vannet til riktig mengde og temperatur. Drikkeklar!
Alt-er-mulig Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Hei Jøss, først nå gjorde du meg oppmerksom på dette her. Min gutt er litt over 10 mnd og jeg har alltid brukt HIPP mme. På de "gamle" kartongene fyllte man vann så pulver så av ren vane gjør jeg det enda... Det er mye enklere og målet blir jo riktig uansett....Ikke tenk så mye på det tror jeg, bland vann og så pulver eller gjør som nevnt over her:-))) Her er det hvertfall en mett og lykkelig gutt som har sovet hele natten i maaaange måneder... Lykke til
hero778 Skrevet 29. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2011 Hei steget Men nå¨r du gjør det på den måten fyller du da opp til 115 ml med vann eller fyller du til 130 der det står det er det som blir en totale mengden når pulveret er blandet i??
hero778 Skrevet 29. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2011 Hei steget Men nå¨r du gjør det på den måten fyller du da opp til 115 ml med vann eller fyller du til 130 der det står det er det som blir en totale mengden når pulveret er blandet i??
Steget Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 Jeg pleier å blande ut pulveret i rundt 100 ml av vannet, og så fyller Jeg opp til den totale mengden det står på pakka, altså 130,ikke 115. Pulveret utgjør isåmåte 15 ml.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå