kinaputten Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 og i går kveld hadde han det ikke så godt, fikk ikke sove og hulket i halvsøvne og hadde tydelig vondt. Vet ikke om det var pga vaksinen eller om det var tennene som plaget han. Heldigvis skal han ikke ha neste vaksine før han er 15 mnd. Hvilke vaksiner får babyene i norge, bare lurer p om det er det samme som her i spania?
Puppen og lillemor Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 her er det vaksine når de er 3 og 5 måneder - og så er neste når de er 1 år tror jeg
kinaputten Skrevet 29. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2011 var nok tenner, for nå ser jeg jammen en tann her får de vaksine ved 2,4,6 og 15 mnd
Puppen og lillemor Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 den første tanna? De blir jo så søte med de små tennene som titter frem når de smiler.. Har sjekket litt og vaksinene her i Norge er slik: 3 måneder Difteri/Stivkrampe/Kikhoste, Hib-infeksjon, Poliomyelitt 5 måneder Difteri/Stivkrampe/Kikhoste, Hib-infeksjon, Poliomyelitt 11-12 måneder Difteri/Stivkrampe/Kikhoste, Hib-infeksjon, Poliomyelitt 15 måneder Meslinger/Kusma/Røde hunder 6-8 år Poliomyelitt 11-12 år Difteri/Stivkrampe 12-13 år Meslinger/Kusma/Røde hunder Ungdomsskolen Poliomyelitt, Tuberkulose
kinaputten Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2011 hei igjen Ja det er første tanna og den er en ekte hai tann, skikkelig skarp og to mere er på vei opp, gir oss søvnløse netter, men men Nå har jeg lest på vårt vaksine kort og funnet ut at her ser vaksine ritualet sånt ut: Nyfødt: Hepatitis B 2 mnd: Hib; Polio, difteri, tetanos, hepatitis B, meningcoco C, kikhoste 4mnd: Hib; polio, difteri, tetanos, kikhoste, meningcoco C, meslinger, kusma, røde hunder 6mnd: Hib, polio, difteri,tetanos, kikhoste, meningcoco _C 15mnd: hib, polio, difteri,tetanos, kikhoste, meslinger, kusma, røde hunder 3 år:meslinger, kusma,røde hunder 6år: difteri,tetanos,kikhoste 12år:hepatitisB,vannkopper 14år: jenter får kjønnsvorte vaksine så litt forskjell ja, hm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå