wowo Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Jeg tok en ul for to uker siden og så da et bankende hjerte. Jeg fikk beskje om at jeg var 8+4,og babyen var 20mm. Jeg begynte å blø igjen søndagen etter og har hatt litt små blødninger. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å slappe av med denne ul og vil ta en ny. Jeg synes babyen var liten og er ikke helt beroliget. Er jeg litt for stresset nå??
*Lissja* Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Skjønner deg godt jeg.. var selv på ul 6+6 og så et bankende hjerte. Likevel måtte jeg tilbake (egen vilje) en uke etterpå pga brun utflod for å se en gang til at alt var bra. Og det var det.. legen kunne ikke finne ut hvorfor jeg hadde hatt "blødning" og sa at alt sto bra til:o) Min lille var da 17mm:o)) 8 uker. Fikk til og med se i 3d:p Synes bare du skal kontaktre lege om dette beroliger deg, lykke til ))
♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Hei wowo! Skjønner veldig godt at du er bekymret når du blør, det er ikke noe særlig å blø i første trimester, selv om det ikke trenger å bety noe som helst! Synes du skal be om en ny ul jeg, siden du blør og har blødd litt over flere dager. Når det gjelder størrelsen, så skal du bare slappe helt av. 20 mm er helt normalt! Jeg var på ul når jeg etter menstermin skulle vært 8 uker nøyaktig. Ble målt til 7+6 og babyen var 14,4 mm lang. Helt normalt sa de på Ullevål. Stress ned, eller få deg en time på Volvat i dag (Privat og koster 1280,-)! Lykke til kjære deg!
wowo Skrevet 29. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2011 Takk! Jeg har ringt gyn som jeg var hos sist og fått time der kvart over tolv:)
Lillevenn33 Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Var innom på 1. trimester og leser at du fortsatt har blødninger. Hvordan gikk UL på fredag? Håper alt så bra ut.
Lillevenn33 Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Forresten, det jeg leser på internett så skal babyen være ca. 15 mm i uke 8, så da er 20 mm ganske bra for å være 8+4?
wowo Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2011 Hei Jeg var på ul på fredag, flott lite forster på 4 cm, alt så bra ut. Nå prøver jeg å slappe av:)
Lillevenn33 Skrevet 1. mai 2011 #8 Skrevet 1. mai 2011 Så flott at alt så bra ut!! Skjønner at du er bekymret pga blødningene. Siden alt ser bra ut, så er sjansene veldig store for at alt går bra. Mange kvinner blør i svangerskapet og får friske barn. Krysser fingrene for deg og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå