Gå til innhold

Noen med erfaring på hvor lenge sædceller overlever?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskrifta sier vel sitt. Min kjære reiste på jobb tirsdag morgen. Vi fikk lagt inn aksjer sent mandag kveld. I natt har jeg hatt el, natt til fredag. Er det i det hele tatt noen mulighet for at det kan gå? Er det sannsynlig at noen av svømmerne kunne overlevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp til 6 døgn sier det på noen nett sider. Vist du har testa deg for El så slipper egget fra 12 -36 timer etter posetiv test. Du får håpe han har gode svømmere.

Skrevet

Tusen takk for svar, snurf!

Jeg har lest det jeg også, men vet ikke om det er helt reelt. Jeg hadde max på cb monitirene i går og i dag, men testen på vanlig tester i tillegg og den i går var mye sterkere enn kontrollstreken, i dag var den svakere. Jeg har heller ikke lenger vondt og det betyr for meg at egg har sluppet. Men det store sp.målet er om det er realistisk å håpe at det kan klaffe....

Skrevet

Jeg fikk max om morgon og slenkte in aksjer da. Fikk max dagen etter om morgon slenkte inn aksjer om kvelde i 23 tiden. Så nå sitter jeg med posetive tester.

Det er lov og håpe, tror egget løste seg engang i mellom max da. Ville ikkje gåve opp håpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...