♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Overskrifta sier vel sitt. Min kjære reiste på jobb tirsdag morgen. Vi fikk lagt inn aksjer sent mandag kveld. I natt har jeg hatt el, natt til fredag. Er det i det hele tatt noen mulighet for at det kan gå? Er det sannsynlig at noen av svømmerne kunne overlevd dette?
SNURF 5 GUTTER Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Opp til 6 døgn sier det på noen nett sider. Vist du har testa deg for El så slipper egget fra 12 -36 timer etter posetiv test. Du får håpe han har gode svømmere.
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 29. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2011 Tusen takk for svar, snurf! Jeg har lest det jeg også, men vet ikke om det er helt reelt. Jeg hadde max på cb monitirene i går og i dag, men testen på vanlig tester i tillegg og den i går var mye sterkere enn kontrollstreken, i dag var den svakere. Jeg har heller ikke lenger vondt og det betyr for meg at egg har sluppet. Men det store sp.målet er om det er realistisk å håpe at det kan klaffe....
SNURF 5 GUTTER Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Jeg fikk max om morgon og slenkte in aksjer da. Fikk max dagen etter om morgon slenkte inn aksjer om kvelde i 23 tiden. Så nå sitter jeg med posetive tester. Det er lov og håpe, tror egget løste seg engang i mellom max da. Ville ikkje gåve opp håpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå