Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må nesten fortelle dere om min datters mening om min voksende mage.. Jeg er litt polstret fra før av, men nå begynner jeg å se gravid ut, 20 + 2 i dag. ;-)

I går skulle jeg hente min datter på SFO (hun er 7 år). Der møtte jeg også et par av hennes klassevenninner.. Venninnene spør meg rett ut om jeg har baby i magen. Dette bekrefter jeg litt stolt. Hvorpå min datter skyter inn: " Men det er ikke BARE derfor hun har stor mage altså!!!"...

haha Jeg ble jo selvfølgelig litt satt ut av dette svaret og det ble nok venninnene hennes også for de så veldig spørrende på meg.. Jeg måtte jo bare le, og bekrefte at jeg også var en smule glad i godteri... hehe

Har dere noen gullkorn fra barnemunn dere vil dele også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, så artig! :) Gleder meg til min sønn begynner å komme med gullkorn. Han er bare 2 år foreløpig , så begynner vel snart kan jeg tenke meg! *gleder meg*! :)

Skrevet

Samboer og datra vår var å gikk en tur i skogen her en dag. "Tenker vi går her jeg" sa han til ho, hvorpå hun svarte: "Pappa, du har en tanke i hode også du"

Hehe! imponert over pappa`n sin ho!:)

Skrevet

Haha, herlig!:-)

Da gutten min var 3,5 år var han helfrelst på filmen "Biler", og lekte ofte at han var en av bilene der.

Han og lillesøstra på 1,5 år leker sammen, hvor storebror pluselig bryter ut:

"Nå KNULLER jeg deg, for JEG er Harry Knøl!!!"

Huff, detter ut mye rart av munnen deres:-)

Skrevet

hehe da noen spurte snuppa mi om hun gledet seg til å bli storesøster så svarte hun: Jeg er storesøster allerede jeg så nå skal jeg bli dobbelt storesøster =) hehe

Hun har jo en lillebror fra før :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...