Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at de som foretrekker mer tradisjonelle navn dømmer dette nord og ned, men hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig pent.

Jeg har kun hørt det som etternavn før men ser i listene at det er brukt som fornavn og.

Hvis babyen er chokoladefarget ville jeg være litt forsiktig med å bruke det da "boy" er et av de virkelig stygge rascistiske kallenavn brukt i USA.

Ellers synes jeg bare det er flott at ikke alle heter det samme!

Skrevet

Jeg liker igrunnen navn i alle sjangre. Men Boye syntes jeg ikke var så veldig pent. Vet om en som heter Boye til etternavn, så jeg synes det er merkelig å bruke det navnet til fornavn.

Men, om det virkelig er et fornavn, og dere liker det godt; ja, da synes jeg dere skal bruke det!

:-)

Skrevet

Jepp. Det er et fornavn. Står i navneboka "Hva skal barnet hete?"

Skrevet

Det blir nok akkurat litt for mye etternavn for min smak.

Skrevet

Vet om to som heter det. Nei, det er ikke pent synes jeg - og jeg liker utradisjonelle navn ;o) Det klinger rett og slett merkelig, og gir ingen assosiasjoner til et navn synes jeg.

Skrevet

Forbinder det med forfatteren Karin Boye og har vanskelig for å se det som et fornavn.

Skrevet

Forbinder nok også dette kun som etternavn. Synes ikke det var fint som fornavn.

Skrevet

Aldri hørt før hverken som fornavn eller etternavn. Jeg synes ikke det var noe pent, men om dere liker det best så bruk det;)

Skrevet

Har en kamerat som heter Jens-Boye Daniel, men han bruker bare Boye. Synes likevel ikke navnet er spesielt flatterende;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...