førstegang...1 Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Når gikk deres til å sove bare en gang? Eller noen som vet ca. når dette skjer?
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Jeg driver å styrer en del med dette for tida... Vanskelig synes jeg! Særlig siden hun noen ganger er oppe kl. 5, da er det ikke mulig med bare en dupp. Men ofte er hun så vanskelig å legge til første dupp, så klokka blir fort 10-11, og hvis hun da sover en stund da, blir det på en måte "ikke plass" til en dupp til før det blir for sent på dagen (hun legger seg i19-tida, og bør ikke sove etter 14.30-15.00). Hun må jo rekke å bli trett igjen før hun skal sove! Igår f. eks, ville hun ikke legge seg kl. 9. Sovnet ikke før 11, og sov til kl. 13. Endte opp med at hun ikke sov mer den dagen, men da var hun ganske sutrete i 18-tida... Men det gikk nå på et vis. Sov til utrolige 6.30 idag;) så jeg lurer på om vi prøver dette igjen, men hun bør sove til kl. 13.30-14 da... Synes disse søvnovergangs-fasene er vanskelig jeg! Hun er foressten 11 mnd....
Helann og lillebror Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Det er nok som alt annet veldig individuelt:-) Eldstejenta mi gikk over til 1 dupp da hun var ca 14 mndr. Lillebror er nå 11,5 mnd og har vel egentlig behov for 1,5 dupp... Dvs han blir vanskelig å legge hvis han sover 2 lange dupper. Han våkner også tidlig (5-5.30), hadde han sovet lenger om morgenen hadde jeg nok forsøkt å kutte til 1 dupp nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå