januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Etter mine utregninger skal jeg ha TR 7.mai å da går jeg inn i 9pp. Har sånn smått bynt å innse at jeg å min kjære må til lege etter ett år med prøving. Men det værste er at jeg kjenner på kroppen min at det er noe galt, men legen vil absolutt ikke gjøre noe før det har gått 12mnd. Legen sa også at jeg kanskje ikke har eggløsing. For selv om jeg har mens betyr det ikke at jeg har hatt eggløsing sa legen. å vi mått ta blodprøve for å finne ut av det. Men ikke før det har gått 12uker. Et lite syte innlegg kanskje, men det er bare så vanskelig å holdet motet oppe. På under en mnd fikk jeg høre at tre venninner har blitt gravid sånn plutselig, å alle lurer på når jeg skal begynne.. Famile har også begynt å mase.. Føler bare at dette begynner å ta skikkelig på, å at prøve tiden ikke er noe kos lengre, bare et evig kjør og mas.. Noen som har noen gode tips og råd for å holdet motet oppe??
Frk Hansen Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Finn en ny lege, lyv og si at du har prøvd ett år Vi passerer ett år i disse dager og jeg har ventet og ventet på det slik at jeg endelig kunne bestille legetime. Men når det nå endelig er her undres jeg på hvorfor i all verden jeg ikke bare har løyet og sagt at vi har prøvd så lenge... Jeg er også usikker på om jeg har EL, så har kjøpt EL-tester. Har brukt de i en pp, og har i hvert fall utslag på den, noe som tyder på at jeg hadde EL den måneden. Angret på at jeg ikke brukte testene denne måneden, for nå lurer jeg på om jeg ikke hadde EL denne måneden. Det skal ikke være lett! Men det kan jo være et tips å forsøke å teste litt selv?
Underveis --> Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Kjøp deg en fertilitetsmonitor. Den vil gi deg en god indikasjon på om du har eggløsning, og hvis du har det, når! Det kan ta en syklus for den virker optimalt, men da får du også ganske god oversikt over syklusene dine. Dersom det er belastende for deg at folk spør om barn, så ville nok jeg (men det er meg) sagt at vi har problemer med å bli gravide, og at jeg ikke vil prate om det! ;-)
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2011 ja har prøvd eggløsings tester, men legen sa at det var ikke nøyaktig måling. Han sa at jeg kan få utslag, men det betydd ikke at jeg har hatt eggløsing. Så jeg må nok bare vente å se hva som skjer med kroppen min. Å skifte lege har jeg tenkt på, men når jeg sjekka sist var INGEN ledig, men i det siste å virker det som at han ikke helt husker meg, så neste gang lyver jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå