Nikkamoren Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 og spyr opp igjen innimellom? Lillemor er 6 mnd. Jeg må være så forsiktig når jeg gir maten, de sisste dagene "tåler" hun bare brød, fruktmos og most potet. Grøt og middager brekker hun seg av. I dag spydde hun, jeg blir så oppgitt når all maten jeg har klart å få henne til å spise kommer opp igjen. Da hadde hun spist brød, fruktmos også pittelittegranne avocado.
2010 Mammaen Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Nei det er ikke vanlig, men det har skjedd noen få ganger (2-3) her også hvis gutten vår har vært veldig sulten og vi har gitt han maten for raskt. Hvis det skjer ofte og det ikke er noen umidderlbar forklaring på det (sykdom el andre årsaker) ville jeg tatt det opp med HS:
cadence Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Her kommer det gjerne opp litt igjen når hun har vært ekstra grådig (svelget for fort unna). Brekker seg av og til, men det er helst når hun er sur og grinete under måltidet, kombinert med utålmodighet.
Canari Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Når mini har vært forkjølet og snørrete, har det gabnske ofte skjedd at alt kommer opp igjen, ja, tror slim setter seg fast i halsen og så hoster og kremter, og såt kommer alt opp. Utrolig kjipt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå