JennyBABY Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Hvordan girdere dette, og hvorfor? kanskje dumt spørsmpl, men jeg har ikke peiling på dette!
IreneUtålmodig Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Pleier og ta en ts til 5 flasker, for å regulere magen hans, er han hard i magen og ikke fått en drittbleie på 1-2 dager så tar jeg en ts til hver flaske. Helper noen ganger...men ikke alltid
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Jeg gir en teskje med malt hver kveld, blander det ut i mekeflaska hun får før hun legger seg for natta (kl 19). Gir malt for å forebygge forstoppelse/hard mage. Hørte et sted at babyer som kun får mme skal bæsje ca hver dag, så greit å prøve å forebygge:) Hvis babyen din sliter med hard mage anbefaler jeg sviskemos:)
Junifrue Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Jenta mi er fullammet, men har gitt litt mme innimellom hvis jeg føler hun spiser lite eller jeg ikke har nok. Hun bæsjer sjeldent, mindre enn en gang i uka, og jeg gir henne malt når det er en uke siden sist. Vet hun egentlig ikke skal få forstoppelse når hun er fulammet, men jeg syns det er bedre å gi malt innimellom enn at hun skal plages. Jeg blander 1 ts i litt vann og gir med sprøyte.
Flaggermusa Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Pjokken min bæsjer hver dag, han får kun mme. Hvis det går mer en 2-3 dager mellom hver bæsjebleie så har jeg i litt malt i flaskene hans. Bruker det ikke fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå