Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan girdere dette, og hvorfor?:) kanskje dumt spørsmpl, men jeg har ikke peiling på dette!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier og ta en ts til 5 flasker, for å regulere magen hans, er han hard i magen og ikke fått en drittbleie på 1-2 dager så tar jeg en ts til hver flaske. Helper noen ganger...men ikke alltid :)

Skrevet

Jeg gir en teskje med malt hver kveld, blander det ut i mekeflaska hun får før hun legger seg for natta (kl 19). Gir malt for å forebygge forstoppelse/hard mage. Hørte et sted at babyer som kun får mme skal bæsje ca hver dag, så greit å prøve å forebygge:) Hvis babyen din sliter med hard mage anbefaler jeg sviskemos:)

Skrevet

Jenta mi er fullammet, men har gitt litt mme innimellom hvis jeg føler hun spiser lite eller jeg ikke har nok. Hun bæsjer sjeldent, mindre enn en gang i uka, og jeg gir henne malt når det er en uke siden sist. Vet hun egentlig ikke skal få forstoppelse når hun er fulammet, men jeg syns det er bedre å gi malt innimellom enn at hun skal plages. Jeg blander 1 ts i litt vann og gir med sprøyte.

Skrevet

Pjokken min bæsjer hver dag, han får kun mme.

Hvis det går mer en 2-3 dager mellom hver bæsjebleie så har jeg i litt malt i flaskene hans. Bruker det ikke fast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...