TusseMor07&09&14 Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Har en følelse av at du er veldig flink, men har også sett at du ikke er helt i slag om dagen pga allergien. Tenkte allikevel at jeg kunne høre med deg, så kan du jo bare titte når du har tid og ork, om du vil ) Lurer på hvor mange barn jeg får, hvilke kjønn, og når de kommer? Ellers så lurer jeg på studie/jobb-situasjonen min. Har valgt en ny studieretning, etter å ha hoppet av et annet studie. Håper jeg har valgt riktig denne gang. Ellers så lurer jeg på om jeg får fast jobb ved siden av deltidsstudiene, og om vi kommer tilå ha en grei økonomi? Har en god følelse selv, men hadde vært moro å få en annen sin vurdering! Så lurer jeg litt på om jeg vil får nok vakter frem til studiestart, dvs om vi klarer oss økonomisk? Har en gof følelse på dette og... Tusen takk, om du orker å titte litt! Om du ikke orker å ta alt, så blir jeg veldig glad for bare barnespørsmålet og altså ) Født 041082
Athina' Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Takk :-) OI, dette får jeg ikke til med det hodet jeg har akkurat nå nei, men kan du ikke dytte dette opp innimellom så skal jeg se på det, iallefall hva jeg får til når bjørka gir seg litt her :-) Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 28. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2011 hihi ) Helt i orden, og tusen takk! God bedring! ) Klem tilbake
Athina' Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Får opp 2 gutter og 1 jente, totalt - hmmm jeg så dette før jeg så på nicket ditt at du hadde 2 gutter fra før så da er det jenta som kommer og januar 2012 kommer opp :-) Vet ikke om dette er fødsel eller graviditet jeg altså, men jeg blir kvalm når jeg skriver det så jeg går for graviditet :-) OG ikke for å ville deg noe vondt altså, men jeg tror du kommer til å slite med kvalmen denne gangen og du vil synes at det koster med enn det smaker noen ganger :-) Ser deg i omsorgsyrket, eller du jobber i allefall med folk og at det er viktig for deg at de har det bra - ser at du smiler og senker skuldrene og at du er der du er og skal være... Økonomien trenger du ikke å være mer bekymret over enn hvermansen, og jeg tror faktisk får jobbe mer enn du egentlig vil, og det kommer til å bli litt vanskelig å si nei - men det må du for ikke la jobb gå utover studier og familie - denne fine linjen må du lære deg å balansere på for jeg får opp at du er ett jern og veldig lojal mot arbeidsgiver :-) Ser ikke noe lotto-gevinst men dere klarer dere helt fint :-) Du må ta dette med en klype salt siden jeg ikke er helt på topp, men jeg har tenkt på deg i hele dag og dette var det som kom opp :-) Lykke til :-) Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2011 Kjære deg ) Tusen, tusen takk for at du tok deg tid! Du er jo bare supergod da! Måten du skriver på treffer meg rett i hjertet, og jeg føler en skikkelig godhet når jeg leser det du skriver... Så takk! Så morsomt at du får opp ei jente senere, og at du ser at jeg blir så dårlig. Jeg leser i mellom linjene at du får opp at dette er nytt for meg, noe som stemmer VELDIG! Jeg har nemlig vært frisk og rask, og sprudlende og fornøyd gravid med mine to gutter ;o) Kun bittelitt kvalme, helt i begynnelsen av svangerskapene, men ikke noe oppkast eller noe. Så det stemmer jo veldig bra da! Men da får du med andre ord opp graviditet samtidig med studiene da? Jeg begynner på førskolelærer deltid til høsten, og håper på en fast 40-50% stilling, i den barnehagen jeg jobber nå. Det har vært litt frem og tilbake om jeg får nok vakter der frem til høsten, men styreren har sagt at de er veldig interessert i å ha meg fast fra høsten, men at det ikke var 100% sikkert... senere så lurte hun på hvor mange prosent jeg ville ha, og skrev det på en lapp... tok det som et godt tegn jeg ;o) Jeg jobber da med barn ;o) Har nettopp hoppet av sykepleiestudiet, etter 1 år fullført... det ble for mye pleie for min del. Men omsorg, DET vil jeg vel assistent i bhg for og ;o) Fantastisk at du ser jeg er på riktig plass!!! Har vært mye frem og tilbake, men føler vel egentlig at jeg har landet nå... At du ser det og er veldig befriende! jeg gleder meg villt til å begynne på skolen til høsten! Jeg har veldig gode referanser fra tidligere arb.givere, og har vel aldri fått noen negative tilbakemeldinger fra noen av dem. Får masse skryt, og noe av grunnen til det er vel at jeg er veldig lojal mot arb. giver, ja... så tror du har veldig rett der. Det er godt å vite at jeg ikke trenger å engste meg for økonomien! Har følt det veldig selv og... men man blir jo litt redd for å skape seg falske forhåpninger, hvis du skjønner... Tusen, tusen takk for at du tok deg tid, Athina ) Jeg skal gjemme spåingen i "spådokumentet", jeg har på dataen her, så skal du få tilbakemelding! ha en deilig kveld! Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2011 Må le litt jeg... kom over denne spåingen din i spådokumentet jeg samler alt i. Det var fra jeg trodde jeg kanskje var gravid, siden venninnen min hadde drømt det, om du husker? "Athina : Så da får jeg prøve kortversjonen. Jeg tror desverre ikke hun har rett denne gangen :-/ Men september 2012 kommer inn hos meg :-)" Vet ikke om du husket dette jeg??? Men da ser det jo veldig sånn ut da, siden du får det opp sånn... Måtte bare fortelle ) Blir imponert over deg )
TusseMor07&09&14 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 1. mai 2011 Må le litt jeg... kom over denne spåingen din i spådokumentet jeg samler alt i. Det var fra jeg trodde jeg kanskje var gravid, siden venninnen min hadde drømt det, om du husker? "Athina : Så da får jeg prøve kortversjonen. Jeg tror desverre ikke hun har rett denne gangen :-/ Men september 2012 kommer inn hos meg :-)" Vet ikke om du husket dette jeg??? Men da ser det jo veldig sånn ut da, siden du får det opp sånn... Måtte bare fortelle ) Blir imponert over deg )
TusseMor07&09&14 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2011 Må le litt jeg... kom over denne spåingen din i spådokumentet jeg samler alt i. Det var fra jeg trodde jeg kanskje var gravid, siden venninnen min hadde drømt det, om du husker? "Athina : Så da får jeg prøve kortversjonen. Jeg tror desverre ikke hun har rett denne gangen :-/ Men september 2012 kommer inn hos meg :-)" Vet ikke om du husket dette jeg??? Men da ser det jo veldig sånn ut da, siden du får det opp sånn... Måtte bare fortelle ) Blir imponert over deg )
TusseMor07&09&14 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 1. mai 2011 Tror det rabla litt for nedlastninga her... :oP Ble lagret nok ganger iallefall ;o)
Athina' Skrevet 1. mai 2011 #11 Skrevet 1. mai 2011 Næmmen se der ja, og ja jeg erindrer det nå når du sier det :-) Kjempeflott at du lagrer ting, har jo allerede fått mange tilbakemeldinger fra deg jo og det er kjempe :-) Og ja det var det jeg mente med kvalmen, og også det jeg mente med arbeid/studie og deltidsjobben :-) Du har en bra tid fremover, og jeg tror denne sommeren blir riktig så koselig for deg og familien din - jeg vet ikke helt hva det er, men det er noe annet enn hva du spurte om tidligere som faller på plass - noe som gjør at ting blir lettere på ett vis. Men jeg vet ikke hva det kan være, kan være noe veldig personlig og som du holder nært inntil deg for jeg kommer ikke inn dit iallefall :-) Hold meg oppdatert, det setter jeg stor pris på, og tusen takk for tilliten :-) Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 1. mai 2011 Takk takk ) Må jo lagre spåinga. Det har jeg gjort siden jeg gikk gravid med førstemann. Moro å få oversikten, og se hvem som har riktig eller feil:o) Hoho... det blir jo kjempe spennende! Whitelily nevnte også noe ekstra koselig i sommer. Hun lurte på bryllup, men jeg er jo allerede gift... og da fikk ikke hun taket på hva det var heller... snodig! Ved første tanke så vet ikke jeg helt hva det kan være... Jeg skal følge med, og du skal selvfølgelig få tilbakemelding ;o) Tusen takk, igjen ) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå