Gå til innhold

Mister jeg?? (detaljer-Sorry)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Søndag morgen blødde jeg litt......

Gikk over til spotting utover søndagen.....

Ingenting mandag, tirsdag og onsdag....

Men nå i kveld..... Spottet mørkt slim igjen og nå skikkelig mensenvondte også :((

Har mistet en gang før, for noen år siden.....

Er redd for at dette går mot en abort også :'(

Er helt nervevrak her. Klarer ikke å ha gode tanker :(

Ringte legevakta, men det som skjedde meg var ikke nok til å komme inn for en sjekk....

Så nå sitter jeg her da :/

Fortsetter under...

Hvordan går det?

Ta en telefon til legen og få målt hcg. Må vente noen dager på svar, men da skjer det iallefall noe..

Hvor langt er du på vei?

Hvis det er noen trøst, så opplevde jeg å ha blødninger fra jeg var 4-5 uker på vei, av og på hele 1.trimester, og også et par ganger i 2.trimester. Den ene kvelden fikk jeg også menssmerter når jeg hadde lagt meg, så fant et stort bind, la tisselaken på madrassen, og lå og grudde for det jeg trodde skulle skje. Våknet neste morgen, og var fortsatt gravid. Blødde til tider mye, og også klumper. Sitter nå med 3,5 uker til termin. Så det kan absolutt gå bra tross blødninger, og også sammen med smerter!

Men det er desverre aldri noen garanti, da..

Krysser fingrene for at det skal gå bra!!!

Føler med eg Lotte _71 . Det samme skjedde meg for to uker siden. Gledet meg så til den lille som skulle komme og følte en veldig tomhet og uro inni meg. Vet ikke hvor langt du var på vei , men jeg var 7 uker og 3 dager. Vi må eventuet vente til etter sommeren før vi prøver igjen. Jeg håper det ordner seg for deg og sender gode tanker

Annonse

Takk Selma :)

Det går greit med meg faktisk.

Jeg har opplevd dette før og hadde på følelsen av at dette svangerskapet ikke gikk så bra....

Men værre med min mann, han tar dette tungt.

Han trodde alt var bra, og har vært så positiv. Så når beskjeden kom i går var det tungt å svelge.....

Han har ikke opplevd dette før....

Vi tar en dag av gangen....

Håper det går bra med deg også.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...