Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

-Athina's verden-

eg trodde jo det forje mnd også:P Så sier ja en gang til :P får ikke opp noe annet..... Vist du ikke er det denne gangen heller så skjønner eg ikke noe, for dte er bare helt utrolig kor det lyser opp :P

Annonse

Hehe husker du sa at om du ikke er det nå så blir du det om 14 dager, og når det skjedde så var det 16 - 17 dager siden at du sa det ;-P

Prøv å stille spørsmålet når blir Athina gravid, kanskje svaret er anderledes siden jeg ikke prøver lengre og dette er ett såkalt uhell hehe

Din lille mafioso :-P

Jeg får en vanvittig til hjertebank og en følelse av forventning og glede når jeg ser på det spørsmålet hos deg, så jeg mener fortsatt det jeg har sagt hele tiden jeg altså, kan rett og slett ikke annet :-)

Bra du har masse barneklær fra før, blir ikke så dyrt med en til da :-P

Jeg har vel spurt tidligere også, ,en nå som denne aborten er overstått, alt kom ut natt til i går må jeg bare se fremover. Jeg har det egentlig bra nå hvor jeg fokusere på fremtiden isteden for på det som ikke ble noe av. Tenkte jeg vi skulle prøve selv denne perioden,kjøpe inn el tester og virkelig gå inn for å prøve.. lenge siden vi har prøvd siden vi har begynt med ivf. Jeg har ikke veldig tro på det, men skader ikke å prøve...Prøverørsforsøk i slutten av mai / beg. av juni er kanskje mer aktuelt enn hjemmemetoden;)

Jeg lurer altså på om du ser noe graviditet nå snart.... ??

Synes du jeg bør ta en liten sykemeld i etterkant av alt dette og i forkant av nytt forsøk?? Er lærer så blir litt stressende med alt før sommeren... men er ikke sikker på hva som er lurt. Redd jeg stuper om jeg går ut i full jobb på mandag,.... Råd/ tips??

131176

-Athina's verden-

mafioso, hihi...

Ja fikk eg opp med kort, begge pendlene og mitt syn :D

Eg begynner selv lurer litt på graviditet nå, har loge på meg 3 kg på litt under 1 mnd :S hihi, men vil jo opp i vekt da gjerne 7 kg til :P 60kg er ikke det passelig :D Så håper bare symtomene forsvinner og mensen murringene gir seg og ingen baby i magen :D

Annonse

Vi ville ikke vite på ul, siden de ikke kunne si 100%. Kjipt og vite at det blir gutt, kjøpe alt blått for at det siden kommer en jente i steden, hehe =)

Oi, såpass ja, lurer på hvor dau kjørt jeg er da, hehe =) Jo, vi er sammen og bor sammen, men av og til jobber han borte i ukene, så ja, litt redd for at han skal være bortreist da =)

Tusen takk! =)

Den er god:):)

Ser du noe ang jobbing i denne tiden frem mot nytt forsøk da??? Bør jeg ta det rolig eller hive meg ut i jobb??? Kanskje ikke så lett å spå slikt??

Du merker sikkert at jeg faktisk aldri har vært så sliten som jeg er nå.... vært mye trist på kort tid her nå:(

Om du får opp noe så 1331176,...

Må si du har holdt hardt på dette i april :-))

Vel vi får se, men jeg tror ikke du må sette for mye lit til disse mini-pillene nei - konsekvensen blir at du går opp mange flere kilo hehe. OG jeg tror du hadde blitt kjempeglad for en liten til nå jeg, helt sikker på det :-)

-Athina's verden-

tror ike sambo hadde blit så glad for en til no :P han har ikke lyst på fle sier han :( jaja sier eg vent en 3-5 år så får vi se :P

Han blir sikkert med på 1 til om eg får meg fast jobb og har jobbet en stund :) Mini-pillerer er topp :P men kan ikke si eg har vert så flink å ta de, men kan heller ikke si vi har vert til sengs etter eg begynte med de heller :P med untak på 1 gang :P

Jøje meg :oD Det er du faktisk ikke den første som har sagt... Og jeg hadde blitt så glad om det stemte ;o) Jeg ønsker meg 4 barn, og mannen min har ønsket 2, så da ble vi enige om 3... Kanskje jeg får vilja mi allikevel. hihi... om ikke det er en abort du ser da. får ikke håpe det. Spennende blir det! :oD

tusen takk for titten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...