Gå til innhold

Noen andre som har hatt sen EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag på dag 25 i syklusen min, og jeg har EL i DAG.

Utrolig sent.

I det siste året har jeg hatt 21-36 dagers syklus, men de siste mnd har den vært rundt 30 dager.

Andre enn meg som har så sen EL? Har tidligere hatt midt i mnd. ( den ene gangen jeg sjekket)

Jeg har vel ikke sjans til å bli gravid nå som EL er så sen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen Lisse_01! Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke skal ha sjanse nå pga sen EL? Problemet er vel om du har veldig kort lutealfase - etter det jeg har forstått. Dvs om det går for kort tid fra EL til mensen. Tror det har med at egget ikke får festet seg da? (Her må de som har mer peiling enn meg gjerne korrigere meg!) For de fleste så tar det vel ca 14 dager fra EL til mensen, så antakelig vil du få mensen om 14 dager nå. Mao: kjør på! Kast inn det du har av aksjer :)

Skrevet

jeg ble gravid da eggløsningen var 14 dager forsinket.. Så jo det er håp

Skrevet

Ble du gravid selv om EL var sen ja? Høres veldig bra ut. Skal absolutt legge inn aksjer :)

Frk Hansen: Jeg er helt desperat på dette forumet i dag. Hehe.. Er egentlig ikke kjempe aktiv her, men i dag hadde jeg så mye tanker i hodet. Og etter 1 år med prøver har jeg blitt litt .. ja hva skal jeg si... jeg er lei av å vente ;) Du kjenner sikkert til det selv.

Du har helt rett. Jeg har lite tid fra EL til mensen, men får legge inn aksjer for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Hehe - jeg er jo her jeg også da!

Det jeg mente var at det kan jo hende at du får en virkelig lang syklus denne gangen, at et eller annet har "hengt seg opp" slik at EL var forsinket og dermed også TR. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...