Gå til innhold

Camarelo Q12...noen som vet noe om denne?

Anbefalte innlegg

Har vist pluttselig kjøpt denne jeg :P en annonse på finn i nerheten av her jeg bor :P alle sider jeg finner er på latvisk, russisk eller tjekkisk :P og ikke finner jeg den i norge på nettsider :P

skal siest at jeg har adhd og ikke lenger går på ritalin nå som jeg er gravid.... det merkest jo hehhehe :P

kostet ikke mer enn 2200kr med bag, sportsdel, bilsete og stelleveske.... men like vel dyrt om jeg ikke kan bruke den... UPS.... erfaringer taes i mot med takk :)

Fortsetter under...

Har hverken sett eller prøvd den, men utifra YouTube, så ser da dette veldig bra ut. 84 cm bag, med rygg som kan settes opp(!), svingbare forhjul, lufthjul(?), sportsdel som kan være begge veier, regulerbart fotbrett.. Muligens litt kløete måte å ta av baggen, da?? Liten sammenlagt så den ut til å være også. Aner ikke hva den veier, men uansett så ser jeg ingen grunn til du ikke kan bruke denne:) Er skepistk til bistoler jeg ikke ar hørt noe om, men ellers ser det da ut som en bra vogn:)

Jeg henta vogna i går :D Beste vogna noen sinne som jeg har prøvd. Å trille på grus er som å trille på nylagt asfalt. Svinghjulene kan låses, Og masse finurlige greier med vogna. Lett å trille, lett å slå sammen. LETT i det heletatt egentlig :)

er super fornøgd. Og det beste er at barnet vårt på snart tre år elsker den, for han sitter høyt oppe i forhold til andre vogner. Denne gleder jeg meg til å bruke hver dag!

Bilstolen veier ingen ting omtrent. Men skal ta den med til biltilsynet for å være sikker på at den er forsvarlig og god nok til nr 2 kommer i november :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...