happybaby&mamma Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Nå er jeg 10 dager over termin, og skal til a-hus på overtidskontroll i morgen tidlig. Var der igår med mistanke om lekkasje av fostervann, pluss at jeg blødde litt, men legen sa det var slimproppen som hadde gått. Er det noen mulighet for at de setter meg i gang i morgen når jeg kommer dit? Er det noe jeg kan velge selv? Jeg er kjempesliten om dagen og med forkjølelse i tillegg til nerver så blir det lite med søvn. på mandag er jeg 14 dager over termin, og jeg vil IKKE vente til da med å bli satt igang. Jeg vet med meg selv at om jeg må vente til mandag, så blir det svært lite søvn i helgen, og jeg vil jo gjerne ha krefter til fødselen. Har siden igår morgen hatt mye stikkinger og menssmerter.
helene0: jan09+jun11 Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 I følge min JM har sykehesene i Oslo og Akershusområdet endelig blitt enige og fått like rettningslinjer i forhold til overtid. Da jeg fødte sist var det ikke igangsetting før 14 dager over termin, men slik jeg forstod det på JM var "grensen" nå flyttet til 11 dager over termin. Vet ikke hvordan dette fungerer i praksis, da.
happybaby&mamma Skrevet 28. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2011 da kanskje de setter meg i gang i morgen da. har fått det for meg at de ikke setter i gang i helgene, men jeg skal jo dit kl 8 i morgen, så da kan det jo hende jeg er ferdig til ettermiddagen Tvi tvi..
Nagilimia Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Husk at du bestemmer du også... Det har med egen helse å gjøre, og du har rett til å bli hørt. Stå på ditt og insiter på at du må settes i gang. En ting er rutinene, så sitter du passiv eller virker usikker så kan det hende du må vente til mandag, men insiterer du så må de faktisk vurdere om de vil ta sjangsen på at du er så sliten...
happybaby&mamma Skrevet 28. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2011 jeg får prøve å være sta og stå på mitt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå