Gå til innhold

Helt hysterisk, gråter over ingenting =(

Anbefalte innlegg

Dagen i dag har virkelig tatt kaka. Begynte med at jeg hadde mitt verste mareritt om at kjæresten forlot meg og jeg satt igjen alene gravid. Han hadde hatt sex med en annen. Våknet opp og gråt fortsatt.

Kom hjem fra jobb og snakket med kjæresten om det (han trøstet meg i natt) og jeg klarer jo ikke holde kjeft, så sa: ja, men er du helt sikker på at det er meg du vil ha for alltid? Og da ble han litt irretert over at jeg er så usikker, så da sa han: "ja, men hvis du fortsetter å mase så ender det opp med at jeg faktisk vil ha noen andre".

Så jo at han angret med en gang og unskyldte seg, men da var det gjort og kranen var skrudd på. Gråt og gråt og han spurte om det gikk bra, så sa han at han elsket meg og at han er her for meg og det er det jeg må tenke på, men ååå.

Disse hormonene tar virkelig på. Jeg er ikke i nærheten av slik til vanlig og nå er alt bare galt Håper det går over snar. Var kjempe kort fra å kræsje skikkelig i sta også, fordi jeg gråt så mye at jeg ikke overholdt vikeplikten.

Akkurat nå HATER jeg å være gravid. =(

Fortsetter under...

Uff da! Ikke lett nei. Jeg har vært sammen med mannen min i 16 år, og har sjeldent vært sjalu. Men, gud bedre så mistenksom jeg har vært mot han både denne gangen og forrige gang jeg var gravid. Gikk over etter de 3 første månedene heldigvis. Var ikke så enkelt for han.

Jeg kunne beskylde han for utroskap i et øyeblikk, og be om unskyldning i neste. Jeg hadde de samme drømmene som deg. Om igjen og om igjen. Det beste er å snakke om det. Si at du vet at du er helt bortreist, og at du har det veldig slitsomt i og med at du ikke har kontroll eller makt over deg selv og dine tanker. Blir det skikkelig ille, vet jeg at du kan få hjelp. En venninne av meg fikk psykologhjelp gjennom hele svangerskapet pga sjalusi og humørsvigninger. Man blir ikke noe mindre deprimert når man skjønner at man er helt på jordet.

Lykke til. Forsøk å ta deg litt sammen. Men fremfor alt, snakk med han om det. Menn har behov for pleie under svangerskapet de også. Vi kvinner kan fort ta veldig mye plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...