Gå til innhold

spår litt i kveld..frem til kl 20

Anbefalte innlegg

Skrevet

novemberknøttprøverigjen..

føler sterkt graviditet på deg i september jeg

ser gutt på deg da..

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Har du lyst å se når jeg får mensen igjen etter SA? og om du ser noen graviditet igjen på meg snart ? :)

Jeg er født 25.03.89 :)

Skrevet

hei nussi..

først tenker jeg oi her er det to små i magen...så blir jeg usikker..tror du får to tette..ser først gutt så ei lita jente...tror du blir gravid igjen 3-4 mnd etter fødselen

alt går går bra..

Skrevet

Oi, blir spennende å se på ultralyd, har ei jente på 2 år, og tenkte egentlig at dette er den siste:)

Skrevet

hei...

kan du se hva jeg har i magen og når jeg skal føde? har termin 10 aug. gidder du også å se om jeg noen gang får gutt, enten denne eller neste gang?

f: 050883

han:120978

Skrevet

hei livelig jente..

tror du har gutt i magen nå jeg...tror babyen kommer akkurat på terminen...

ser gutten er stor...veier 4121 er 51 cm...

lykke til.

klem

Skrevet

Hei:) Kan du se tidspunkt for ny graviditet på meg kanskje? Og hva med kjønn? :) 210683

Skrevet

Ser du kjønn på meg?

Kommer sv.skapet til å gå greit?

født 031186

Skrevet

jeg har 2 jenter fra før av. jeg pleier å ha store barn, de veide også over 4 kilo. Der har du rett, men om jeg får gutt så blir jeg veldig glad for det.

håper du har rett.

tusen takk for du spådde meg.

Skrevet

Oki:) Skal til legen ibegynnelsen av juni og få pergotime:) ;)

Skrevet

Finner ikke igjen arket eg hadde skreve ned hva enkelte hadde sett på meg :(

Men husker du hva du fikk opp på graviditet?

170486

hihi har litt angst for å bli gravid igjen for å si det fint :P Også har eg gått opp3 kg på 1 mnd :/ Og magen vokser :S men har redusert ammingen på lillemor kjempe masse så kansje det spiller inn også?

Skrevet

hei :)

lyst å ta ein titt på meg, har ein forferdelig graviditet bak meg der eg mista tvillingar langt ut i svangerskapet, har fått ein frisk og fin gutt etter denne. Er no gravid igjen med termin 16 juli, syns det er tøft, men går stort sett bra. ka ser du med denne graviditeten. Håper inderlig på eit positivt svar.

gode klemmer fra meg:)

Skrevet

glømte fødselsdatoen min treng du den : 071183

Skrevet

Hei lurte på om du kunne ta en titt på meg også? Bare generelt hva du får opp rundt nå og nærmeste fremtid, noe som popper frem? :) Er gravid. f230982. Tusen takk hvis du har tid! :)

Skrevet

Hei.

Kan du se litt på meg også??

Er alt bra med den lille i magen?? Er så spent, og syns tida går så altfor seint ;-)

Født 240381

Skrevet

Hei!

Håper du kan se på meg..

Har født 2 barn fra før..

termin nå er 10juli

jeg er født 040282

har vært innlagt på sykehus med sammentrekkninger...

Ser du når fødselen kanskje er???

Skrevet

Hei!

Håper du rekker meg også.

Gravid med termin i overgang okt/nov. Ønsker å vite om du kan se kjønn på nr 2 og hvis du har tid hvordan resten av sv skapet og hvordan fødselen blir?

Mai 78

Skrevet

Hei mtp

jeg føler veldig fruktbarhet på deg nå...fikk opp april -mai på deg ang graviditet...tror mest på mai...

Skrevet

ok, tusen takk :)

Skrevet

Er vel litt forsinka kanskje? Men hvis du har tid, så lurer jeg på magenurket vil ut.. Er født 120188

Skrevet

Har du lyst å se når jeg får mensen igjen etter SA? og om du ser noen graviditet igjen på meg snart ? :)

Jeg er født 25.03.89 :)

skrev litt lenger oppe også men prøver på nytt og håper du vil kikke på meg:)

Skrevet

Heisann:)

Spennende! Men jeg har el i dag eller i morgen og min kjære reiste på jobb på på tirsdagsmorgen. Tror nok ikke svømmerne holder ut så lenge....

Tusen takk for at du ville se på meg:)

Ha en fin kveld!

Skrevet

Jeg har ikke fått pm :(

28.05.84

Skrevet

Jeg har ikke fått pm :(

28.05.84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...