andrelillegull Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 fikk nok en gang bekreftet att inni magen min har jeg ei lita prinsesse<3 *lykkelig* Nå kan vi endelig begynne å handle litt klær å div saker, strikke litt å generelt få planlagt mye:) Selv om jeg inni hodet mitt vet hva som skal skje fremover så tror jeg ikke helt t har gått 100% opp for meg er kansje litt treg? Eller er d flere som føler d slik?
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Er på visitt fra 3. trimester her. Jeg er i uke 35, skal ta ks om 4 uker og har fortsatt ikke skjønt at det kommer en baby i hus snart. Så ja, vi er flere det ikke helt har gått opp for.
Petrine +spire=❤ Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Gratulerer Kjekt å kunne planlegge litt, selv om en har vanskelig for å tro at det skal komme ett nytt menneske inn i livet vårt.
zassy☆ Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Gratulerer Venter jente jeg også Her er det like uvirkelig enda, tar meg selv i å glemme at jeg er gravid til tider, hehe. Men senest i dag snakket vi om at vi skal male barnerommet i mai og hva vi skal kjøpe osv så det er spennende og blir litt og litt mer virkelig Lykke til videre
pregnito Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Hei:) er 23 uker og har ikke gått opp for meg heller tror det hjelper når babytingene er kommet i hus og ikke minst babyen
andrelillegull Skrevet 29. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2011 Godt å høre at det ikke bare er meg Lykke til til alle dere åsså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå