Fru Pinne Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Han er ikke syk, almenntilstanden hans er bra, men han blir fort trøtt på dagtid. Han har pleid å gjerne være våken i 2 timer i strekk, nå er han stort sett stupings og grinete etter en time. Han sover vel 5-6 ganger fra dagen begynner kl 6 til han legger seg i 19 tiden. Han er jo i en alder der han utvikler seg masse og oppdager nye ting, kan det ha noe å si? Mistenker også at kanskje ikke melken min strekker helt til, så lurer jo på om han rett og slett får litt for lite og da har mindre energi?? Han sover forøvrig greit om natten, men det har blitt hyppigere amminger i det siste. Skal på helsestasjonen i morgen, men tenkte jeg ville se om noen her hadde noen kloke ord Kan jo forsåvidt ikke klage på at han vil sove mer, kunne jo vært andre veien, men han blir så fort sutrete når han er trøtt og det er litt trasig i lengden
MillaLilla Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Kanskje han vokser mye akkurat nå og derfor trenger hvile? Ellers sier du ikke noe om hvor lenge han har vært sånn. Har du prøvd å legge ham tidligere om kvelden? Kanskje du skulle forsøke å legge ham veldig tidlig et par dager (17 eller 17.30) for å se om det blir noen endring. Det kan hende han blir mer opplagt på dagen med lenger natt. I forhold til å ha lite melk kan jeg legge til at da jeg hadde en uke med lite produksjon for litt siden hadde det motsatt virkning på lillerusken - daglurene hennes ble ikke lenger enn 10 minutter lange, plutselig, før hun våknet (av sult sikker, stakkar lille).
Fru Pinne Skrevet 28. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2011 ja det er sikkert det at han vokser. Han er også forferdelig sutrete om dagen.. Det har vel ikke holdt på mer enn noen dager. Kan prøve å legge han tidligere. Det går seg vel til etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå